søndag 27. desember 2009

Slik var 2009

2009 sugde. Det visste jeg allerede før året begynte. Det er snart et år siden. Jeg gikk inn i det nye året med kjolen mer over enn under rompen, mens jeg liksom sjekket opp en som gikk under kallenavnet moroklumpen eller noe. Han var ikke morsom, det var et veddemål og jeg våknet på sofaen alene. Hehe. Apropos sofa. I natt da jeg kom hjem lå det en og sov på sofaen. Jeg fikk litt angst. Og nektet å gå ut av rommet mitt før han var borte. Lite hyggelig av foreldrene mine å la noe(n) sove på sofaen når vi har gjesterom.

Januar er et stort svart hull. Jeg husker ikke noe. Februar brukte jeg på å bylarm og stemme på Alexander Rybak. Hadde jeg visst bedre ville jeg stemt på Lene Alexandra. Men det er helt ok å være etterpåklok. Faen heller. Jeg husker ikke hva som hendte. Men jeg var to ganger i Beijing. Jeg var en gang i Berlin og jeg var litt i Bergen. Mest var jeg i Oslo. Og for det meste mente jeg at jeg hadde det verst i hele verden. :)




  Jeg var på fest med jobben i 2009. Og jeg tar meg selv på puppene mens jeg har feit overarm. Digg.


Jeg spiste ketchup til nattmat. Hadde fortsatt feit overarm.


Jeg fikk meg koreanske pene venner. De to norske fant jeg i fjor, 2008 et adskillig bedre år!


Jeg hoppet på den kinesiske mur med mine to bedre halvdeler.
 

Jeg var full.


Jeg tok bilde av meg selv i en heis.

Ok. Det var egentlig bare bilder av meg i Beijing. Mistenker at ingen tar bilder av meg stortsett. FAEN!

1 kommentar:

Ghost of Goldwater sa...

Jeg har juleferie... fra slanking og alt. Kommer sterkere tilbake 4. januar!