mandag 14. desember 2009

Oj. Det er straks jul?

Tidenes jææævligste semester er over. Jeg har aldri vært så stresset, så frustert, så sint og så lei meg på en gang. Men nå er det over. Og jeg er bare likeglad. Grei feeling.

Jeg hater fortsatt å fly, oppdaget det da jeg begynte å småskjelve og innså at det bare var 10 minutter til boarding. Men jeg kom levende fram, og brukte fire minutter fra jeg reiste meg til setet før jeg kunne gi mamma en etterlengtet klem. Aj, hvilken klisje! Men den var god.

Så dro vi hjem. Og så på barnebilder. For jeg er blitt tante. Jeg har vært tante i 12 timer. Det er en rolle jeg tar seriøst, særlig siden det skal velges en gudmor (meg?!). Babyen er søt. Den ligner på E.T på de første bildene, den er tjukk (nyfødt og 5 kilo, sikkert mer, men min bror turde ikke å presisere i fare for mobbing), den har rødlig hår og gjennomsiktige øyenbryn. Jeg elsker ham allerede. Ryktene sier at han ikke gråter så mye, og at han er veldig våken. Et nydelig lite krapyl er født, og jeg er stolt tante. Skulle lagt ut bilde av familiens nye storsjarmør, men noen bilder er det kanskje ikke jeg som skal publisere først? ...Godt mulig min bror vil ta et bilde hvor babyen ser litt skjønn ut i tillegg. Han er ikke så søt på bilder, men jeg smelter når jeg ser på videoene av ham. Åja, for jeg har jo ikke besøkt ham. Svineinfluensaen har satt en stopper for DET ifølge ryktene.

Ellers. Ferdig på skolen da. Nå venter jeg på karakterene. Eller jeg venter vel strengt talt ikke på dem, sånn forventningsfullt. ....Jeg vil bare se at jeg ikke blir gitt karakteren F.

2 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Gingers are evil. Well known fact.

Vedz sa...

De har også høyere smerteterskel enn andre folk. Det legitimerer jo til en viss grad "kick a ginger day", men det er vel fremdeles trist at folk ikke har bedre å ta seg til.