tirsdag 22. desember 2009

Orker ikke julen i år, hopp over!

Ok. Ok. Ok. Innlegget mitt forsvant akkurat. Jeg vet ikke hva jeg hadde skrevet. Men mest sannsynlig var det noen av de vakreste ordene som har kommet ut av mine fingre. Eller noe.

Skulle egentlig bruke dagen på å kjøpe julegaver. Jeg valgte å sitte i stolen, klappe katten (i tilfelle den dør snart, noe mamma påstår fordi den pleier å sleike på peisen) og se på mtv. Jeg elsker mtv. Så rundt litt for mange episoder av made. Jeg elsker made. I wanna be made. Jeg har googlet litt om hvordan de velger ut folka som skal bli made. Det er audition. Ofte to elever fra hver skole. Det er fantastisk. Mange tapere. Og noen som ikke er så tapere. Jeg vet ikke hva greien egentlig er. Jeg liker best de som skal få seg en date. Som om dating er en slags målestokk for hvor vellykket man er. Isåfall er jeg mightymighty mislykket. Jeg tror ikke jeg har vært på date noen gang, ever. Eller, jeg har iallefall ikke vært ute i en slags sosial setting med en gutt jeg har vært litt forelska i. Eller jo, jeg og Anders B.L så the ring. Sammen. Men jeg tror det var mer givende for ham enn for meg. Jeg var ikke forelska. En gang, for noen år siden hadde jeg besøk av en fyr som hadde med seg masse filmer. Jeg vet ikke om det var en date. Men det var ganske kleine timer med dårlige filmer, mye western og sånn. Også pluteslig var klokken så mye at han måtte overnatte. Jeg hadde ikke barbert leggene en gang. Han påpekte OG at sexen ikke var så vill som den pleier. Nei, men hva da faen? Det føltes mer som pliktsex, fordi jeg var egentlig ikke hypp på ham. Og to, han var blitt singel. Aka mer uinteressant. LOL.

Har forresten ikke noen julefeeling. Jeg ser at det er snø. Jeg ser at mamma kjøper julegaver og sånn. Men. jeg er ikke der. Jeg har ikke lyst. Jeg vil bare ligge i sengen min, og sove. Eventuelt i stolen. Jeg vil iallefall ikke kjøpe julegaver.

Fikk min første karakter for semesteret idag da. Ble en B. Jeg driter i hvilke karakterer jeg får, men jeg blir innmari furt om jeg gjør det dårlig. B i strategi. Det er jo helt ok. Så da vet jeg det at selv om jeg ikke har verken hode eller humør, så kan jeg gjøre det bra på skolen. Hater at min indre sinnsstemning ikke stemmer overens med det som skjer i verden. Nå må jeg finne på noe nytt.

1 kommentar:

ohingrid sa...

Sleit litt med fargevalgene på bloggen min. Kanskje det var best med oransje vs grå?