lørdag 26. desember 2009

Julefylla

Jeg ble tatt for å stjele øl igår. WTF?! Det var egentlig det pinligste, og det eneste jeg har fyllaangst for. ..Det og kanskje kredittkortregningen min. UGH!

Og som en liten koslig avrunding på kvelden, bortsett fra den altfor lange telefonsamtalen med Ruben som endte med en sms som sa ; " du sovnet!". Sorry Rubz, men dette har vi snakket om. Du er litt uinteressant. Jo, hvor var jeg? JO! Taxisjåføren var fra Somalia. HAHAHAHAHA. For the record, søteste taxisjåføren på en stund. Ble litt forelska jeg, rett og slett.

5 kommentarer:

Tine sa...

Dette har du jo gjort i mange år, hvordan kunne du klare å bli tatt først nå?

Nei, serr, Ingz, wtf? Jeg vil ikke besøke deg på Ila. Det var nok etter den nesten-episoden for to år siden...

ingrid sa...

hehehehhe.

det ligger noe(n) på sofaen. Det snorker. jeg er litt redd.

Tine sa...

Ikke skryt på deg noe, a'.

Petter Johan sa...

Legg merke til at det er flere stemmer på "Ingrid er teit" enn "Ingrid er morsom" under dette innlegget.

ingrid sa...

Legg merke til at det er du som trykker på ingrid er teit. =(