onsdag 23. desember 2009

Døgnåpen Rema 1000

Min lokale rema, rema Midtun har døgnåpent nå fram mot jul. Det er en hit. Iallefall blant meg selv. ...Ettersom at jeg er en av få som har registrert det, og fordi jeg kjenner en som jobber der. Alle nettene. Jeg kjøpte et Hårek og fire flakslodd. Så da kan vi si at de siste julegavene også var i boks. Klokken 01.45 natt til lille julaften. Klarte det i år igjen. Apropos døgnåpen rema, det kom en mann nedom i to-tiden, og kjøpte en pakke med stratos kjeks. Han fortalte at han kom kun innom for å se om det var noen og handlet. Det var det strengt talt ikke. Bortsett fra meg og Pettaren, men vi var mer på besøk enn på shopping.

Ellers har jeg, som memo til meg selv når jeg blir gammel hengt hos Camilla, alle samlet. Vi spilte Cluedo, spiste middag, snop og drakk ølen til Niklas. Det var digg.

Ingen kommentarer: