tirsdag 22. desember 2009

Google me! pt.6

Jeg er våken fordi jeg ikke har noen interesse av å sove. FAKTAFAEN. Min lokale rema1000 har døgnåpent, og jeg synes det er for kaldt ute til at jeg gidder å gå på den. Selv om det hadde vært digg med noe mat nå. Jeg er som et svart hull når det komemr til mat om dagen, alt går ned. Og jeg eter som om jeg aldri får se mat igjen. Jeg blir tjukk og fin. Litt feit i huden og, igrunn.

Iallefall. Tiden er inne for en google me oppsummering. Og ja, tittelen på denne interessant blogg-serien er hentet fra Teyana Taylor sin sang. GO AHEAD AND GOOGLE ME! Ja, hun som var emd i My Super Sweet Sixteen. Det programmet er ikke like fett som Made. Men. Hun fascinerer meg litt likevel. Kanskje hun blir kjendis en dag. Siden sist har det norske folk og diverse andre googlet som aldri før. Jeg lurer på om det er fordi jeg bruker mange spennende ord i bloggen, eller ...noe helt annet? Joachim?

1. Venneløse folk
Dette er googlet klokken 09.00 en søndags morgen. Jeg føler meg ofte venneløs søndagsmorgen, eller at det iallefall lader opp til å gå den veien. ..eller så skulle jeg bare ønske at jeg var der. Venneløse folk. Føler meg ofte i kategorien. Men det er fordi jeg er så innmari dårlig på å ringe folk. Folk flest har en venn.

2. Er somaliere negere?
Somaliere er en type negre. De er ikke like søte som sånne sjokoladebrune kjendiser, som Kanye West eller Beyoncè, men fortsatt negre. Vi kaller dem bare somaliere, fordi vi ikke vil være nedlatende mot andre negre.

3. Påkjørt av trikk
Håper ikke vedkommende var påkjørt og gikk hjem for å google åssen man fikser seg selv? Jeg er veldig nysgjerrig på hva som skjer når man blir påkjørt av en trikk. Noen har sagt at man kan dø. Det var min mor. Stine fortalte en gang om en som løp foran en trikk, også tutet trikken på ham også fikk han tinius og ble døv på en og samme gang. Eller noe i den duren. Jeg får tinius av å sitte på trikken. Den bråker. Hater trikken. Blått monster.

4. Kan noen se at jeg har googlet dem?
Nei, stortsett ikke. Hadde jeg skrevet mitt fulle navn her, og folk hadde trykket seg inn på bloggen min etter å ha googlet navnet mitt så kunne jeg sett det. Men jeg er ikke interessert i å utsette framtidige sjefer eller andre for den lidelsen. Jeg foretrekker den halvveis hemmelige identiteten min.

5. Når får man først kjæreste?
Vel, jeg får aldri kjæreste. Så det kan være aldri. Men det handler og litt om hvor desp du er. ALLE kan få en kjæreste, men spørsmålet er vel mer; hvem vil ha?

6. alkohol "vondt i armen"
Det er ikke alkoholens feil at du har vondt i armen. Det er helt og holdent din egen feil. ...Men hei, jeg var altfor full i helgen jeg og. Og jeg har fått et blåmerke. Så ikke føl deg som et dårligere menneske. Du er nok ikke verre enn meg :)

7. jo fortere jeg går, jo mindre er jeg
Hehe, høres ut som et slanketips. I won't follow. Men fra alvor til spøk, det er tittelen på en bok om en gammel dame. Husker ikke noe særlig mer, men den boken var god og vond på en gang. Men jeg har skrevet et lite sammendrag tidligere i år.

8. ingrid liker krapyl
Tnååh. Jeg liker mye. Bortsett fra det meste.

Ok. Nå gikk jeg lei. Nå skal jeg deppe litt over at det ikke kommer nye Gossip Girl episoder før i MARS NESTE ÅR! WTF!? KILL ME.

1 kommentar:

Tine sa...

Ingrid er drøy?

<3