tirsdag 20. april 2010

Sympati.

Sjelden får jeg sympati for folk. Men når Fabs ekler seg rundt i paradajs..blir jeg så flau at jeg vrenger meg i medfølelse. ...til hans foreldre.

Det var en KID de ikke burde adoptert. Det er en GRUNN til at noen barn settes ut i skogen for å dø (for å sette det på spissen.)

Over til mer sympati, jeg er ikke så sympatisk. Derfor får jeg emg aldri kjæreste. Så jeg tenkte, det nærmer seg bursdagen min, Tine vil ikke spandere mobil på meg...Så om jeg blir mer sympatisk, så kanskje. Så idag har jeg, imotsetning til alle andre dager vist Ruben litt sympati. Han hadde vondt i ryggen og jeg anbefalte ham å kjøpe helsesko. WINNER.

3 kommentarer:

Vedz sa...

Jeg har bursdag først. Det blir ingen sympati på deg, heller.

Tine sa...

Hvorfor blir jeg hengt ut som et dårlig menneske fordi jeg IKKE vil kjøpe mobilen som jeg selv ønsker meg og jeg selv IKKE har penger til? Hrmf. Du pleier jo alltid snakke om meg med en varm undertone.

ohingrid sa...

Bedz: Men du blir ikke gammel, sånn som meg =(


Jeg snakker stortsett om deg med varmundertone, Tine. Bare ikke i dette tilfellet. Engangstilfelle. Ikke la det gjenta seg!