søndag 18. april 2010

JEG INNRØMMER INGENTING!

Imorges våknet jeg altfor tidlig. Takket være en kråke med skjærende stemme som satt på kjøkkenet. Etter at jeg hadde satt på musikk for å sove videre fikk jeg plutselig fyllaangst. Var kanskje en litt dårlig ide å sende masse meldinger etter at jeg var blitt så full at jeg myste for å se klart. Jeg blir såå...emosjonell på fylla jeg. Elsker. Elsker. Hater. Elsker.

Så for å lufte vettet gikk jeg på tur med Stine og mammaen. Det var kos. Alle snakket, men ingen hørte på hverandre. Jeg fortalte egentlig bare at jeg hadde litt fyllaangst. Det er det som opptar meg liksom. Vet ikke om den er reell engang. Bare gir en slags bad feeling som følger meg hele dagen. Så ble jeg dritdårlig, mens jeg satt på cafe med Maria. Hun spiste gulrotkake. Da ble jeg essekvalm. Så gikk jeg hjem og sov en liten time. Pensjonist som jeg er.

Overskriften har som vanlig ingenting med teksten å gjøre. . . . . Digresjonshelvete.

Ingen kommentarer: