søndag 11. april 2010

Neida så. Joda.

Mitt nyttråsforsett var jo å være mer sosial. Igår tok jeg det helt ut. Først valgte jeg event utfra listen av dølle eventer jeg fant på facebook. Det ble vårfest hos Pål. Med bare meg og Pål. Det burde være kleint, men det var det ikke. Jeg og Pål hadde urovekkende masse til felles. Vi så på bilder fra Kina. Pål viste seg å være dritflink til å ta bilder, typisk. Så kommer jeg med mine hvor samtlige ser ut som mugshots på asiatere. ...Som jeg ikke kjenner.

Etterpå skulle jeg egentlig hjem, for å sove, slik at jeg kunne bruke søndagen på noe fint. Det endte ikke helt sånn. Plutselig hadde jeg invitert en 20 år gammel gutt med meg hjem. Han forsikret meg om at han snart fylte 21. Det var ikke sant, han hadde bursdag 4. Desember. Men han hadde bart da. Sikkert for å se eldre ut. Også var han nydumpet, kjæresten hadde dumpet ham for å ha sex med en fransk turist. Det var veldig viktig å få med at det var en turist. Hadde det vært bedre om det var en av hans kompiser? Lizm? Historien endte godt da. Han sovnet fredfullt mens jeg snakket i telefonen med Morten som ringte fra Malmø. For å fortelle at han var i Malmø. Det var hyggelig. :)

2 kommentarer:

Tine sa...

Hvem er Pål? Er det en Pål fra Nesøya? For han vet jeg hvem er. Han er så glad i å ta bilder at han jobbet på en fotobutikk. Eller var det dine bilder? Og kan jeg få detaljer, sånn utenom?

ingrid sa...

Naj, det er en Pål fra Bergen. Han har studert i Beijing, fant jeg ut.


Detaljene uteom er ikke interessante, de bare sømmer seg ikke for internetten. :)