onsdag 28. april 2010

Ny adresse. Ellers? Same old, same old.

Helsikken. Fikk plutselig en drøss av ulike tanker på en gang. Fusjon av tanker. Helt sykt. Det er som om jeg ble litt manisk midt oppi stresset. Ikke at jeg stresser. Det er bare mye som skjer. I hodet på en gang. Helsikken. Favorittord.

Sitter på skolen, etter å ha forsovet meg to timer. Tenkte ikke så mye over ting, og aller minst over været. Så tok på meg de skoene jeg IKKE skal bruke når det regner. Det regner. Må ta trikk og bane overalt. NEKTER å få en dråpe på skoene. Men jeg glemte det fort da jeg så Drillo på Vålerenga T-banestasjon. Med solbriller. Alltid med de fuckingssolbrillene. Ser ut som en flue. Det var regn. Mannen er nok senil. Og gammel. Eller så er det en slags fotballnorm. Også leste han avisen. Og jeg tenkte at jess, sett en kjendis. Også slo det meg at når jeg flytter hjem til bergen vil jeg ikke se like mange kjendiser. Det er litt trist. Må finne ut om Kristoffer Joner fortsatt blir i Bergen, jg så ham ofte da jeg gikk walk of shame søndagsmorgen fra Nordnes. Akk. Gamledager. Føler meg gammel. Jeg snakker jævli mye om gamledager om dagen. Det er gay. Jeg finnes ikke fremtidsrettet. Jeg liker det kjedelig, men trygt. Hvem skulle trodd?

Nå sitter jeg på skolen. Leser utredningsrapporter. Veldig behagelig. Konstanterer fakta. Sånn er det. Står ikek hvorfor. Det bare er sånn. Helt jævla sånn. Det er så greit å bare godta. Litt som man godtar så mangt. Jeg godtar det.

Åja, hvorfor jeg endret bloggadresse? Joda, nå skal du høre. Fordi det rett og slett var for lett å komme til bloggen min ved googling. På et eller annet tidspunkt skulle den jo være anonym. Og i det store og hele, så er kanskje ikke bloggen min noe som bør presenteres for allmenheten. Jeg er for lite politisk korrekt, jeg er dømmende og det er kun tanker jeg har som jeg har et slags behov for å publisere. Jeg har dog, ikke noe behov for å publisere det for alle og enhver, men mer ha litt sån gerilja-funksjon på det. Jeg dukker opp når du minst venter det og googler de teiteste tingene. Tror statcounteren min forsvant, men det kan sikkert fikses. Alt kan fikses. Bortsett fra vennskap og idioti. Noen ting er jo bare der. Også fikk jeg litt noia, å presentere bloggen min for alle er liksom hakket verre enn å delta på paradise. Selv om jeg ofte lurer på hvordan jeg ville oppført meg der inne. Ville vært litt Fabian sikkert, dritnervøs og like utfordringer. For å så bli rullett inn i plastikk på en stolpe. Og grine litt til kamerafolka på bakrommet. Stil.

Drakk en kaffe i sted. Den var helt sykt fissen. Også skulle jeg på liv og død ha dobbel. Nå er jeg helt hyperaktiv. Kunne klart meg med en enkel, og spart de 3 kronene. I afrika er tross alt tre kroner forskjellen på mat og ikke mat en dag. ...For en familie på 17.

Ingen kommentarer: