søndag 25. april 2010

It's all gone tomorrow

Hei. Tenkte jeg skulle meddele at jeg har hatt en hyggelig helg.

Fredagen startet med skole, hvor jeg ikke fikk gjort en dritt fordi jeg er ukonsentrert. Fikk dritdårlig samvittighet. Overfor meg selv og for Marte. Marte var flink. Jeg var ikke. Jeg finner ikke helt given. Men hei, imorgen er det ny uke og nye muligheter. This time I'll make it!

Ellers da. Jo jeg malte i helgen, med min nye venn. Han heter Martin, så har vi liksom alt det på plass. Tjue og reflektert. Han har mye å være stolt over. Jeg og Stine skrøt ham iallefall opp i skyene. Bare flaks at han ikke ble høy på seg selv.

Det var sykt digg å male igjen. Sist jeg malte var sånn...Oktober 2008? Det blir mer og mer tydelig at jeg kastet bort 2009 på å være megaemo, megablogger og skikkelig dust. Også drakk vi øl. Jeg tror jeg gikk rundt godt beruset fra klokken 14 til 21 igår. LOL. Blir jo helt satt ut. Man føler seg liksom litt teit. Og litt kul. Mest kul. Sånn egentlig.

På tampen av all denne nyttige infoen så vil jeg bare si at Susanne Sundfør har fått sin første fine låt. Den heter tittelen på innlegget. LOL. Nå skal jeg lese makro.

Ingen kommentarer: