søndag 11. oktober 2009

Hver dag i mange måneder har jeg gått og ventet.

Jeg venter ennå. Jeg venter på den dagen jeg skal levere inn bacheloroppgaven min. Og flytte bort.


Men det var ikke det jeg ville snakke om. Jeg vil snakke om hva jeg har gjort idag.

Jeg har vært på plantasjen, denne fantastiske butikken har åpent på søndager. De har fugler og de har fisk.

Jeg var med Kari. Søte Kari. Kort sagt. Kanskje jeg skal begynne å lage etiketter? Think SO!
Iallefall, målet for turen var å kjøpe nisser. Hagenisser. Hehe, jeg skrev først hagenusser. Det hadde vært fett å ha. Vi fant nisser. Vi fant tre passende, og Kari kjøpte alle tre. Så nå er hun trebarnsmor. Det er søtt. Det gjør seg, og som moren hennes sier; "Kari, alt det snakket ditt om hund er bare et skalkeskjul for at du vil ha barn". Kari er en karrierekvinne.

Nok om det. Har du noen gang googlet drittbyen oslo? Det har jeg. Etter tips fra noen andre som googlet det for å komme inn på min blogg. Så her er de beste sitatene jeg har funnet om drittbyen Oslo.

"glad jeg skal flytte fra denne drittbyen oslo!"
..preach!

"Muslim-drittbyen Oslo"
...HEHE!! Vedkommende glemte å nevne somalierne.

"Sinnataggen er sint fordi han bor i drittbyen Oslo"
..Så det er derfor han er sinna?

"Christiania het vel drittbyen før, men jeg sier bare: Same shit, new wrapping. Oslo er rett og slett den soleklart styggeste byen jeg noensinne har besøkt."
..Fineste reisereferatet ever written. Dette er det første jeg leser, men det er ikke relevant.

"Oslo-er-en-drittby-Tommy."
..Skal godt gjøres å ha DET kallenavnet!

"Oslo er rett og seltt blitt en bedriten drittby stappa full av alt mulig slags svart pakk"
...Den var sikkert bdriten før pakket kom også. Finnes hvitt pakk også, vet du!

"Oslo er en ræva by når det gjelder uteliv.. Fytti katta så elendig som den drittbyen er"
..Akk, så sant så sant. Enda en grunn til å være edru!

Litt om min dag. Fortell om din da?