lørdag 17. oktober 2009

Google me! pt.4

Nå som jeg er så aktiv, burde jeg snart komme på topplisten til blogg.no. Uheldigvis er ikke dette en blogg.no blogg. Men heldigvis, aktiviteten min øker google-treffene. Nå er mange av treffene fake da, ettersom at det sitter en Joakim i Bergen og googler rare ting, som han helt sikkert vil at jeg skal svare på. Spennende måte å drive intervju på, absolutt! Hei Joakim, this is for you! ..eller noen i din husholdning, jeg fant bar en joachim ved å google IP-adressen iallefall. Og best av alt; folk googler ennå, og jeg har lært meg at verbet å google kom inn i Oxford-ordboken i 2007. Tenkte jeg også kulle meddele at dette er det jeg underholder meg med mens jeg baker boller. Det er det nye. Jeg er blitt en husmorfaen.

1. Betydning av ordet empiri
Empiri er vitenskaplige undersøkelser av virkeligheten, det sier iallefall google. Den ene gangen jeg var empiriker intervjuet jeg en personalsjef, som var mer opptatt av å fortelle meg og quizene de hadde på julebordet enn å informere meg om hvordan det EGENTLIG stod til i organisasjonen. Det gav meg en spennende oppgave, som jeg ikke har giddet å lese siden jeg leverte den inn. Noe jeg burde. Burde burde. Gidder ikke.

2. ohingrid
Slik finner Marte bloggen min. Også venter hun på at jeg skal skrive om henne. Det skal jeg. Jeg må bare ta litt bilder først. Marte er et sjarmtroll! Som har vært i Thailand og møtt Stig Kjos, og lærte seg Infinity låter på keyboard som yngre. ..Som hun glemte like fort da hun falt i en trapp og mistet en føflekk.

3. postmodernisme loe
SKRIV OM NOEN ANDRE ENN HAM DA! Jeg lurer på om Erlend Loe får mange direkte henvendelser fra vgs. elever som ønsker å skrive noe om ham. Merker at det jeg lurer mest på angående Erlend Loe er om han er like naivistisk når han snakker i det daglige. Det kunne jeg likt. Da ønsker jeg meg en sånn mann.

4. vondt i magen
..Da går du til Per I. Hagen. Eller Carl I. Hagen, dersom du er FRP'er

5. et kjedelig liv blogspot
Hvorfor er jeg IKKE sjokkert over at dette er søkordet som sender deg rett inn på min blogg? Nesten trist at ingen har googlet dette tidligere.

6. trondheim+ensom+student
Nesten gjenganger. Det er fint å vite at man ikke er alene om å være alene. Jeg tror det er sånn to land i verden hvor folk er veldig ensomme. Det er i Norge og i Japan. Men i Japan gifter man seg ofte med bedriften man jobber i. Eller så spillr man dataspill. One outta two.

De neste googlingen er gjort med kort tids mellomrom, fra samme IP-adresse. Jeg kaller dette min nye leser. Jeg vet ikke helt hva du forventer av svar, jeg antar at du heter Joakim. Og ikke er så gammel. Jeg fant deg på facebook. Jeg stalker leserne mine. Det er hyggelig av meg.

8. ingrid liker å score på fotoshoot
Nå er scoring nåe jeg gjør på skolen. Men jeg ville nok satt pris på å score på fotoshoot også. Dersom det var en mannlig og utrolig kjekk modell. Hehehehehehehe. Og han hadde noe mellom øra selvfølgelig. Ellers er det jo bortkastet. Jeg er ikke så overfladisk.

9. ingrid fikk en pikk så hardt ned i halsen at hun begynte å grine engang
Tja. Spenstig nok blir jeg første treff i google her og. Jeg tror vi har med et tabu å gjøre. Noen ganger, om man får en pikk for langt ned i halsen, så kommer oppkastrefleksen. Når man lager gurglelyder ut av helvete og holder på å kaste opp. Og da er det greit å bare begynne å grine. Noen gutter tenner på det, de andre klapper deg på ryggen, tenker inni seg; "MÆÆN JEG HAR STOR PIKK!" og sier; går det bra, kjære? Sannheten er at de ikke kan oralsex for en femmer. Bitches.

10. ingrid er homosick
Tenk å bare et barn. Også er det en sønn. Også er han homofil. Jeg er usikker på hvordan jeg vil reagere. OM det skjer meg håper jeg de får lov til å adoptere. Tenk så fælt å ikke få bli bestemor. ...Sier jeg, som har en farmor som ikke gjør annet enn å ymte frampå om jeg ikke snart skal få barn. ...Flott, barna mine er elsket før de er påtenkt. Det holder liksom ikke med at min bror skal få kid? JEEZ.

11. ingrid har idiot kjæreste
Vel, det har jeg ikke. Jeg har ikke kjæreste. Og jeg ville iallefall ikke valgt en idiot. Ellr det skal man egentlig ikke se bort fra. Jeg har vært med mange idioter. De som er utro. Og de som bare er uintelligente. Og de som har kjønnssykdomer. ..vel, hva skal man si? Alt går som oftest feil i varmens hete.

12. ingrid pikksuger
Jeg lurer på om jeg ville blitt fornærmet om noen kalte meg det. Jeg tror svaret er nei. Det er mye annet jeg ville blitt fornærmet for før akkurat det.

13. ingrid har problemer i nærmiljøet
Hehe. Tja, det kan man vel fint si. Det er meg mot verden. Meg mot Oslo. Meg mot nærmiljøet. Akkurat nå er alt stabilt. Alt er fint og alt er bra, og jeg rakk t-banen med to minutter. Det var supert. Det er ingen på skolen bortsett fra meg og Marte. Og noen pakistanere, men en bekjent av meg sa en gang; "Pakkiser kan lese så mye de bare vil, men in the end forstår de ingenting. Dårlig norskopplæring". Nå er det meste av mitt pensum på engelsk, så jeg vet egentlig ikke? Hvorfor sitter man på skolen på en søndag? I mitt tilfelle; fordi jeg var edru igår.

14. ingrid kinesisk
Da jeg gikk i første klasse trodde en jente i klassen min at jeg var kinesisk. Sikkert fordi jegh adde så smale øyne. Og så ut som en sumobryter. Da ble jeg litt fornærmet, men jeg har jo oppdaget i senere tid at kinababyer er de søteste. jeg kan innimellom fortsatt ligne en kinababy om jeg kniper sammen øynene mine. Sånn som dette: (privat, tatt med min elsked emac, som døde fra oss så altfor tidlig!

Også vil jeg legge til; Jeg er ferdig med min del av oppgave 2 i den ene eksamenen. Livet er finfint! Og jeg har stavet Joakim/Joachim/ på flere måter. Spenstig.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Apropos dette med jenter & pikksuging --- har du fått med deg hva Pippi Langstrømpe heter på estisk? Google Pippi Langstrømpe og gå inn på wiki --- så trykker du på esti!

ohingrid sa...

Haha!

Estisk: Pipi Pikksukk

Anonym sa...

Jeg liker spesielt godt punkt 2!!! Gleder meg til å bli bloggkjendisk på din blogg, for det tror jeg jeg blir:)