søndag 11. oktober 2009

Google me! pt.3

Det er inn med serier. Min er egen og spesiell. Slik som meg. Og folk slutter aldri å google, takk gud for det.


1.odderøya gjenferd
Eneste spøkelse jeg kjenner til å Odderøya er Quartfestivalen. Hehe.

2.er jeg interessant
Sikkert ikke, siden du googlet det. Men jeg er! :)

3.ohingrid, blogg
Dette er det mest brukte søkeordet for å komme inn på bloggen min. Jeg har faktisk fått min første faste leser som ikke allerede er en følger på bloggen. HOORAY!

4.jeg har spist
Det har jeg og. Og nå har jeg vondt i magen og kjenner at den vokser. Og jeg blir feit og fin. Eller stygg, slik jeg velger å se det.

5.tom for bakepapir
Vel, prøv spray eller dekk formen med smør. Hilsen husmorfaen

6.ingrid molde
Det er ingen Ingrid i Molde. Det er en Tine, men synes ikke vi skal gi henne for mye kreds for å ha flyttet til verdens ytterkant. Selv om hun har en venn som heter Didrik. ..Som er en mer venn enn jeg har.

7.fjellsko stinker
Hvorfor lurer man på dette? Kjøp dine egne og sjekk? Forøvrig, idag var det en utlending i fjellsko på loppisen jeg var på som lurte på om han kunne bruke skisko som fjellsko. Jentene på loppisene tenkte bare $$$ og sa; "Well...Of course!"

8.trondheim+student+venneløs
Hei skal vi bli venner? Bill.Mrk oslo+student+venneløs

9.hvordan skrive semesteroppgave
Ta deg en øl, et glass vin eller noe annet med alkohol i. La fantasien flyte og slå opp fremmedord i pensum. Det er ikke verre.

10.1 par shakere tilbud
Shake, shake, shake! Seriøst. Er dette noka-dietten? Give it up. Få spiseforstyrrelser. Eneste slankemetoden som er varig. YOU GO GIRL!

11.fjerne nettspor
Tja, jeg ville gått på historikk>vis all historikk> merket alle nettsopr jeg ville fjerne, høyreklikket og valgt; slett. Vet ikke om det fjerner alle nettspor, men et fjerner iallefall tilstrekkelig for meg.

12. blåmerker
Blå merker på kroppen som kommer fra to ting. Voldelig kjæreste, eller voldelig alkohol.

13.somaliere ingrid stinker
Tine, PLIS slutt å google dette. Jeg får angst!

4 kommentarer:

Kari Tønseth sa...

fy faen. du er morsom. eg døyr!

Ghost of Goldwater sa...

Kongelig. Det jeg imidlertid lurer på, er hvorfor disse menneskene faktisk får TREFF hos deg...

ohingrid sa...

Fordi jeg blogger om det folk vil vite?

Tine sa...

Å gud. Jeg ler. Høyt og lenge. Seriøst. Du er mitt solskinn.