søndag 23. august 2009

Integrering

Var ute igår. Jeg vet ikek hvorfor jeg går ut. Jeg kan egentlig ikke fordra det her i oslo. Det er så. Vel. Masse mennesker og ingen kjente. Konklusjon = jeg liker ikke. Men likevelfinner jeg meg stadig vekk i en håpløs samtale med et eller annet null som jeg ikke kommer til å huske navn eller utseende på imorgen.

I natt slo jeg egne rekorder. Eter at jeg flyttet opp på majorstuen har det å komme seg hjem fra byn blitt et helvete. Med andre ord. Det tar tid å komme seg hjem. Mens jeg går hjemover full og fin, så presterer jeg alltid og stoppe og snakke med noen. I natt var intet unntak. Mens jeg er på vei hjem møter jeg to pakkiser som leker med ball. Jeg vet ikke helt hvor dette var, men fikk beskjed om at jeg var iallefall langt fra Majorstuen.Så jeg ble sittende å prate litt med dem. Vet ikke hva vi snakket om egentlig, men det var ikke så viktig. De var jo igrunn hyggelige.

Jeg vet egentlig ikke om jeg vil fortelle resten av historien. Så jeg slutter her. Jeg kom iallefall hjem klokken 08.00 imorges, etter å ha sittet ute og diskutert alt det viktige her i livet mitt. Meg selv.

Konklusjon: Jeg må slutte å drikke. Jeg må slutte å snakke med fremmede. Jeg må få meg en venn.

3 kommentarer:

Eline sa...

lol. Godt du hjelper til med integreringen da. Alltid artig å prate om seg selv...

Vedz sa...

Jeg har derimot tatt opp din vane med vin til alle døgnets tider. Eller, jeg sitter her og nerder og drikker øl alene på en torsdagskveld. Har dessverre ikke vinopptrekker. Overraskende nok har de ikke vinopptrekkere på rema1000. Mer overraskende: Jeg har ingen 3-liter.

ohingrid sa...

Vin er bra, for heeele kroppen!
Lurer på hva som skjer om jeg lever utelukkende på vin i en uke? Dør jeg? Blir jeg full? Blir jeg...sur i munnen?

Kjøp trelitere, så slipper du det tullet med vinopptrekker. Dessuten, så ser det så fint ut når man kan tappe og tappe...og aldri gå tom!(nesten!)