torsdag 13. august 2009

Google me! pt.2

Føles som om det er på tide å gå gjennom hva folk googler for å komme til bloggen min. Vise deg som leser alternative veier til bloggen min. Og for å opplyse om hva mannen i gata googler, på generell basis. ...Eller, kanskje ikke helt korrekt statistisk sett, men det er jo viden kjent at jeg blogger om de viktige tingene her i livet. ..meg selv. Hater hvordan jeg har begynt å lage punktum før setninger og ord. Som om jeg plutselig har begynt å snakke med overraskende pauser. I don't think so! ..eller kanskje? Det er alderdommen.

1. Bergen hjemlengsel
Dette er nok et hett tema om dagen. Masse bergensere på tur ut av byen, og som oftest innser man at gresset ikke er grønnere på andre siden. Og man ønsker seg hjem igjen.

2. Legge ut bilder
Vel jeg vet ikke hva søkeren ønsket å finne, men jeg kan opplyse om at jeg ikke er så flink som jeg burde være.

3. Tine Kina
Jada, må ha vært en gedigen skuffelse å google Tine og ende opp hos meg. Faen heller. Men jeg skal fortelle deg jeg, at eksotiske Tine skal bli til bondeTine som flytter til Molde. Er ganske sikker på at populariteten hennes faller da. Jeg lurer på om noen, noen GANG har googlet molde?

4. VENSTRE BUSS TRONDHEIM
Jeg vil tro at også bussene i Trondheim innimellom kjører til venstre. Som i retningen, ikke stedet. Om det finnes et sånt sted?

5. Somaliere lukter
Igjen er det bevist at mennesker som bor utenfor ring 3 også har internett. Ja, somaliere lukter. Men det gjør ofte bønder også. Lukten kan sammenlignes. Kjennetegnes ved lite dusjing.

6. Totalt gjennomsnitt, tv, sove, do
Eh? Jeg klarer ikke å linke dette opp mot noe logisk at all. Men på barneskolen lærte vi at hver sigarett kortet livet med 7 minutter. Jeg trodde det handlet om faktisk livet. Men det viste seg at det tar ca 7 minutter å røyke en sigarett, og at det er disse sju minuttene man kaster bort.

7. Linn Githmark bilder
Martin?

8. Kina feber
1. Jeg ville trodd at det het kinafeber, og ikke kina feber. Jævla håpløse orddelingshore. Ellers hadde jeg feber andre gang jeg kom til kina. Det var ...en opplevelse.

9. Er Q10 bra
Vet ikke. Jeg bruker Q10 mest som slæng for cutie, og DET er bra.

10. Trond Giske smuglesning
Eh?

11. oh tine beijing twitter
Tine har en twitter. Hun bruker den bare ikke.

12. mia.kaat@gmail.com
Hehehe. Kåte Mia.

13. baby bruker mest venstre hånd
Vel, jeg vil tippe at babyen din er venstrehendt. Vær glad, venstrehendte er de beste barna. Se på meg?

14. Katte jente bilder
Bilder med jenter og katter er de beste. Føles bra at noen har de samme interessene som meg. Jeg samler.

15. jeg liker ikke hemmeligheter og jeg mistenker at mange har en som har med meg og gjøre og INGEN vil si noe. Jeg er Viggo Venneløs, det er i alle fall helt sikkert.
Det var mye på en gang. Skal ikke være lett når andre har hemmeligheter. Jeg skal fortelle deg hva den går ut på, det er mest sannsynlig at de sier ting om deg bak ryggen din fordi du ikke kan og/å regelen. Da blir man ofte viggo venneløs. Det er iallefall helt sikkert.

6 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Vedder på at Kjell Magne Bondevik ofte googler Molde. Om han, i likhet med baby bruker mest venstre hånd, og hva han i så fall bruker høyre hånd til, vites ikke i skrivende stund.

Tine sa...

Twitter? Jøss.
Er det du som har googlet somalierne?

ohingrid sa...

Jeg googler ikke somaliere. Det holder jo lenge med de jeg finner når jeg er avlogget internett.

Forresten, det er så lite somaliere i tilværelsen min nå at jeg har begynt å hate den generelle osloboer.

Tine sa...

Er det sant? Jeg kjenner jeg har et stort ønske om å vite mer om dine meninger om østlendinger generelt.

Jeg synes Ghost er ufin.

Ghost of Goldwater sa...

Jeg hadde faktisk blitt mer bekymret om du syntes jeg var fin.

Tine sa...

Jeg skal si fra når du i det hele tatt begynner å bli det.