mandag 10. august 2009

Opprett en blogg. Det er gratis.

..Men det du skriver kan brukes mot deg. Og det kan koste.

Har vært syk i typ to dager nå. Og akkurat nå gjør det vondt ca i ribbeina. Det stikker liksom litt. Men jeg tror ikke det er svineinfluensa. Men FAAAEN hvor det gjør vondt. Kanskje jeg må skifte stilling i sengen.

Ellers. Vel å være syk sømmer seg ikke når man ikke bor hjemme hos mamma. Som kan kjøre meg til legen (gidder ikke gå selv), kan kjøpe alt jeg har lyst på og litt mer (gidder ikke bruke penger på det). Sant skal sies så tvang jeg meg selv på platekompaniet idag for å kjøpe dvd'er. Jeg kommer til å bli liggende et par dager. Det er ikke noe å legge skjul på.

Ikke får jeg sove heller. Fordi jeg fryser og svetter om hverandre, og klarer ikke å skille drøm og virkelighet fra hverandre. Har kommet inn i en greie nå at om dersom dynen ligger riktig, så er jeg våken. Det er vanskelig å få dynen til å ligge riktig. Så velger at stortsett ingenting er riktig.

Også blirj eg litt humørsyk av å være syk. Det blir veldig mange telefoner til mamma for å syte og grine, og for å fortelle hvor fælt jeg har det. Jeg har det selvfølgelig verre enn alle andre som er syk. ...Fordi jeg er døende.

3 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Jeg vurderer sjansene til ca 50-50 om det å dø vil stoppe kjeften din... Men underholdende, det er du ;o)

ohingrid sa...

Heeh.

Det er begrenset altså. Jeg ler jo ikke av meg selv lengre en gang?

Ghost of Goldwater sa...

Det er slett ikke til hinder for at vi andre kan le av deg. Ingen fare.