tirsdag 18. august 2009

Ingrid skriver bok.

begynte på boken min idag. den jeg sa jeg skulle skrive. hittils handler det om en gutt. og en jeg person. jeg kan ikke identifisere meg helt. men alle sier at debutboken er den mest selvbiografiske. jeg er usikker. jeg er ikke åpen nok. dessuten skriver jeg om et forhold som ikke selvopplevd. brøkdeler kan være selvopplevd, men du vet. ikke alt. orker ikke trykke på stor bokstav etter punktum. jeg beklager det. men jeg tror du som leser overlever. ville vært verre om jeg skrev alt med capslock.


har kommet over at jeg trynte på t-banen igår. skolen sugde om mulig mer idag enn i går. tror jeg hater skolen. er forresten derfor jeg forsøker meg som forfatter nå. jeg vet jo gangen i det. noe har jeg jo lært. jeg er spent på resultatet. litt som om jeg vil skrive hele tiden, bare for å bli ferdig.

4 kommentarer:

Petter Johan sa...

Forfatter ja.. Gikk ikke du kunst og kultur?
Jeg har oppdatert maks! Les!

Wannabe advokat sa...

Bok er spennende. Det blir morsomt å se hva utfallet blir av dette prosjektet.

ingrid sa...

Ja, det er jeg spent på også. Forhåpentligvis blir det penger. Jeg tenker litt annerledes som forfatter.

Vedz sa...

Jeg liker deg best med små bokstaver etter punktum. Synes du burde holde på det.