lørdag 7. mars 2009

Formiddagsblues

Sitter på jobb. Som vanlig. Eller iallefall er det vanlig omkring 16 timer i uken. Det er mye. Iallefall sånn litt mer enn passe. Det er ikke så indelig mye å gjøre her idag, så jeg tenkte jeg kunke bruke tiden på å syte litt.

1. Jeg glemte matpakke fordi jeg ikke var sulten i morges. NÅ er jeg sulten.
2. Jeg har drukket en kaffe for mye, og nå er jeg kvalm av alle...antioksidantene?
3. Jeg synes det er kjipt at Petter ikke har facebook.

Faen til deg for det, Petter. jeg er jævli nysgjerrig på hva du bedriver. Det er greit å stalke Helene også mens jeg er på jobb. Er ikke det, men det er mer passende å spamme din vegg enn hennes. jeg er jo nysgjerrig? Når blir det barn? Hva skjer på jobb? Spiser du fastelavensboller hver dag? Hva tenker du på nå? Hvilke sko har du på deg? Spørsmålene er jo uendelig. Og jeg gidder ikke å ringe deg! Tiltak!

Men faen. Det gjør seg så sykt dårlig å sitte på jobb på lørdager. Føler jeg har så sykt mye jeg skulle gjort. Ligget i sengen til klokken var 14.00 for eksempel. Eller kjøpt øl. Iallefall kjøpt øl. Sånn at jeg kan syte over hvor bakfull og jævli jeg er i morgen. For det blir jeg. Det blir jeg alltid. Uansett hvor mye antioksidanter det er i kaffen jeg drikker, så kan jeg ikke fornekte alderdommen. ...Inni kroppen selvfølgelig. Utenpå har jeg fortsatt utseende til en 15-åring. Igjen sikkert takket være all kaffen. Forøvrig også drikkekulturen til en 15-åring. Fett nok.

Forsøkte å ta et bilde av pulten på jobben min isted, men jeg ble så innamri flau at jeg ikke klarte det. Haha.

3 kommentarer:

Tine sa...

Jeg merker jeg begynner å bli fortvilet over at ikke hele verden har en "I like" funksjon.På kinesisk er det "Wo xihuan" på ingridkinesisk blir det- wå shihå-an.

Hilsen Nerd.

ohingrid sa...

wå shihå-an!

Petter Johan sa...

Wå shihå-an.
Jeg tenkte å skaffe meg facebook etterhvert. Kanskje jeg kan feire "ett år uten" med å få meg ny?
Dessuten: I like-funksjonen er det beste!