onsdag 4. mars 2009

Anonym + 1

jeg har egentlig lyst å skrive dritt om noen. Men det gjør seg ikke, for jeg orker ikke å forsvare meg om jeg blir konfrontert. ...Ikke at jeg egentlig vil slenge drit om noen anonymt heller, er så jævli kjipt å ikke få noen reaksjon. Haha, jeg er en vandrende selvmotsigelse.

Men poenget var, at idag da jeg og Marte tok banen hjem, satt vi som vanlig og slengte med leppa om alt og alle som er frustrerende. På banen. Folk har jo ører. Og jeg tenker ofte mens jeg slenger med leppa, at shit dette burde jeg ikke si. For som sagt, folk har jo ører.

MEN folk har ikke båndopptakere(stortsett, er jo alltids noen som skal være jævli rare). Eller mulighet til å direkte sitere meg på det jeg sier, med bevis. Og det er litt digg. Da blir det plutselig så mye mer ok å slenge dritt. Andre mennesker igjen er jo så dumme at dem slenger dritt på nettet og sånn. Det er jo sykt teit.

Dette var dagens hjernedøde generelle tanke.

Nå vil jeg fortelle om livet mitt. For det er jo det som er meningen med blogg. Etter å bli kjendis seff. Hvor er forresten mine gratisprodukter som jeg skal presentere for mine tre faste lesere?

Iallefall, for å si noe annet enn men. Jeg var på konsert igår. Støttekonsert for Pirate Love. Pirate Love? Ikke spør en gang, jeg vet heller ikke hva det er. Jovisst, det er et band. Jeg vet jo, jeg har jo sett dem. Men greia var vel at de hadde mistet alle tingene sine og nå skulle tjene penger slik at de kunne kjøpe nytt. Fint. Det som derimot ikke var særlig fint var konserten. Vi snakker her støy fra første band kom på klokken tja 22 til Pirate Love(seff sist) gikk av scenen 01.30. Ørene mine piper ennå. Men det var for en god sak. For å si det sånn(for mine engelskspråklige lesere, de er innom innimellom, jeg vet for jeg har statcounter): I went to a concert that didn't fit my ears.

Så om jeg ikke likte rock og det typiske bandet med trommer, bass og gitar som synger om alt mulig dritt. ..Så liker jeg det mindre nå. Men jeg koste meg. Rockere liker for eksempel ikke å dusje. Så de lukter. Og har fett hår. De har også ofte riddersveis, som fungerer som en skjev pottesveis. Det var ikke vellykket på meg som 6-åring, og var ikke vellykket på hverken gutter eller jenter igår. Skinnjakke, skinnkåpe, tja skinnwhatevah er kult.. Tilogmed å være skinna. Om man ikke har den fett, langt og pistrete hårsveisen, eller riddersveisen. Dette med fett hår gjaldt forresten også jenter. Fett nok.

Verste med konserten var egentlig at det aldro kom noen musikk jeg kunne digge selv om jeg hadde drukket masse øl. Det beste med konserten var at søsteren til Stine fikk være på blå selv om hun ikke var tjue, og at Stine var med. Også var det jo bra at Rikke likte konserten. ...Også var det sikkert bra at Pirate Love fikk penger tiltross for finanskrisen.

Ingen kommentarer: