onsdag 18. mars 2009

Fåkke sove, jeg har spist.

Spiste taco i sted. Ikke osm om det kom som et hinsides sjokk. Det er det eneste jeg spiser om dagen. Og det legger seg overalt. Om du skulle lure. Men denne gangen ble det for mye. Jeg gulper på det, og gulpen føles som en tåfis i halsen. Sykt udigg. Skal ikke banne men om jeg ikke skulle sensurert denne bloggen for dine arte øyne ville det sett noe sånn som dette ut: *************************************

Men som Tine sier, alt kan skrives i stjerner. Orka ikke finne på noe å skrive. Fantaser heller selv om hvor jævla udigg det er å gulpe. Ikke rart småunger griner så mye. Apropos småunger. Leste om en fødende baby som bæsjet i fostervannet. Da snakker vi gulp. Husker ikke hvor jeg tok det fra, men var nok en av de der fødende tenåringsbloggene. De er så full i deilig drit. Lykken er en unge at the age of 14. Det vet jo alle.

Ellers er livet en smilende sol. Nei. Holdt på å dø på jobb idag. 1. Kjedelig. 2. Kritikk. 3. Kjedelig. Problemet her er jo da selvfølgelig kritikken. Jeg kan ikke fordra å få kritikk. Jeg er en deltids. Jeg er ikke et vandrende leksikon for hotellboere og andre. ...Og de blir faen like sjokkerte hver gang. Hva faen? Som om en hotellboer vet alt om yrket sitt. In that case, nerd. Jævla nerd. NERD. NEEERD! Over til noe annet. På jobb har vi også sånne som ringer og bare sjekekr hvor flink vi er til å svare i telefonen. På fredag, hvor jeg var enda surere enn idag, på grunn av kritikk seff, fikk jeg en sånn telefon. Faen heller. Det er så jævla drit. Men vi får prosenter på hvor flinke vi er. Dersom jeg får under 70 prosent har jeg valgt å si opp jobben. Det føles så innmari riktig. Å si opp altså. SO LONG SUCKERS. Tror jeg kommer til å si opp uansett snart. Jeg fikser ikke å få kritikk. ...Særlig ikke når jeg føler jeg er så flink selv. (8

Ingen kommentarer: