søndag 15. mars 2009

Bra. Dårlig. Midtimellom. Det er søndag.

Jeg er i en ustabil fysisk form. Plutselig er jeg kvalm, plutselig er jeg bra, og plutselig kommer jeg på ting fra gårsdagen. Jeg gjorde ikke noe dumt. Sånnsett. Men det gjør jeg jo aldri. Iallefall, det er søndag og jeg var ute igår. Som i å faktisk være på by'n. Har ikke gjort det på dritlenge. Men det var fett. Koste meg masse liksom. Og jeg som hadde gitt opp håpet om at det funket uten Tine og Andrea? JIIZEZ. Jeg lager moroa selv, noen burde jo fortalt meg det tidligere. Kunne jo hatt det så mye gøyere.

Møtte en jævli døll kis igår. Han går på skolen. Jævli døll. Tror jeg faen meg fortalte det og. Du er døll. Nå er vi iallefall ikke venner. At all.

Møtte og en fyr som digga remixa Feist. Det var fett. Feist er fet, enda fetere remixa. Minner meg på om at jeg ikke synes at spotify er flinke nok på å ha remixer. Men nå vet jeg ikke hvordan spotify fungerer heller da. Så. Tok på spotify just nu. Hører på Lykke Li. Hun minner meg om kalde vårdager. Sånn som idag.

Også vil jeg snakke om været. Det er sol. I oslo. Regnbyen. Fuckings Oslo, som plutselig skulle være kul og gi oss sol. Etter tre måneder med snø, faenskap og tunge skyer. Oslo, du er en humørsyk hore.

Ingen kommentarer: