tirsdag 3. november 2009

Pinsamt!

Idag skulle jeg være sykt hyggelig mot Marte og kjøpe henne en iste på vei inn i forelesning. I det jeg skulle gå i kiosken på skolen var jeg så opptatt med å sende sms at jeg gikk rett i glassvinduet på kiosken. Skikkelig DUNK liksom!

Og jeg klarer ikke å le av sånne hendelser. Iallefall ikke når jeg er alene. Nå er jeg liksom hun som gikk i glassvinduet. Hva med meg? Meg som individ?! ...Men igjen, dette var vel kanskje en sånn situasjon hvor det lønner seg at folk ikke vet hvem du er.

3 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Godt at vi andre kan le, da.

*peker og ler*

Tine sa...

Jeg går aldri inn i glassdører og slikt når ingen ser meg. Det er alltid midt i storefri, eller når jeg er et kvarter for sent ute til timen.

Derfor lurer jeg: Er det like flaut å gå inn i et glassvindu når ingen ser deg?

ingrid sa...

Ja, for da har man ingen å le sammen med. Og jeg ler ikke alene.