onsdag 4. november 2009

Snø, kulde og litt kjedsomhet.

Da var høsten over, og været var ikke sen med å haste fram vinteren. Den snøen, forå ikke snakke om den sure vinden. For å igjen ikke snakke om hvor kald jeg er på tærne.

Jeg har ikke noen ovn på rommet mitt. Det er ca like kaldt her inne som ute. Altså MINUS 1 grad. Det føles litt som at jeg eksperimenterer med meg selv. Hvor kaldt blir klarer jeg å ha det før jeg må amputere noe? Litt som denne tjukkasgreien jeg driver med; hvor tjukk kan jeg bli før jeg dævver? (Kan meddele såpass at går jeg opp mer nå, så er det ikke fedmen jeg dør av, det er swineflu. Oss feite er i faresonen. Også dere med diabetes da. Og dere med leverskader. Vel, Norge har tross alt verdens høyeste dødlighet når det kommer til svineinfluensa (kanskje etter ukraina), og det er nok de overfornevnte tingene som gjør det. Kult at jeg har spist så mye for å bli feit, for å så dø av swineflu. Mission failed! ...Ikke at jeg er syk eller noe, jeg bare påpeker at jeg er i faresonen)

Kjedsomhet ja. Akkurat nå kjeder jeg meg. T.O.P fra BigBang har bursdag idag, og til ære for han tok jeg på meg T.O.P sokkene mine. Det er ankelsokker, jeg gikk med bukse idag = Det trakk litt rundt anklene. Men hva gjør man ikke for å hedre sin favorittkoreaner?

Kjedsomhet 2. Jeg ble fortalt at jeg burde leve som en eremitt. I følge Caplex.no er det; person som har trukket seg tilbake fra menneskene for å dyrke Gud i ensomhet. Når alt komemr til alt har jeg vel levd som en eremitt i snart 3 år. Bortsett fra den dyrke gud greia, det er ikke min ting.

Kjedsomhet 3. At facebook fucker seg så jævli ødelegger min sosiale tilværelse. Jeg er mer eremitt enn jeg pleier.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Fy faen Ingrid! Du er jævlig vitti! Kan du ikke skrive bok? Sex og singeliv ish. Cooome oooon! Og kom deg til Trondheim, Asap!

ohingrid sa...

Hei, jeg skriver jo en bok. Mest om singelliv, og litt om sex. Nå har jeg forøvrig ikke skrevet på den på to måneder. Vurderer å skrive om noe annet i stedet. Eldre damer, eller noe.

Kom deg til Oslo asap, mia!