mandag 2. november 2009

Google me! pt.5

Herregud, folk googler så mye at jeg begynner å bli redd for at godbitene forsvinner fra meg. Folk er fortvilet. Folk er glade. Og det er grunn nok til å google. Den som søker skal få svar.

1. Ingrid ødelegger bjørn eidsvåg
Jeg ødelegger ikke Bjørn Eidsvåg. Jeg nyter ham. Og følger ham på twitter. Det burde du og, han er morsom. jeg har sansen for den mannen!

2. Ingrid har en knapp som ødelegger barn
Dette er forresten Joachim sitt arbeid, og nei. Jeg ødelegger ikke barn heller. Jeg er faktisk veldig glade i dem, iallefall når jeg regner dem for mitt eget kjøtt og blod. Noe som er litt adekvat i dagens samfunn hvor familie ikke lengre er noe man trenger. Man trenger et knull. Så blir det barn. Og jeg liker de som kommenterer skoene mine. Og har like mange sko selv. ...og heter Nicho.

3. Ingrid liker barn
Eh. Ja. Iallefall noen.

4. Ingrid liker øl
Eh. Ja. Men jeg har kuttet drastisk ned på forbruket. Andrea mente jeg så tynnere ut. Noe fungerer.

4. Ingrid har drømmeprinser
Tja. Det kan vel diskuteres. Men i natt hadde jeg en veldig eventyraktig drøm. Den inneholdt dog ingen prins. Jeg drømte at jeg var på ferie, og møtte en jeg var sykt hypp på. Også hang vi litt sammen. Også merket jeg at ting var litt rart. Litt rødhetteaktig. Så jeg spurte "Du virker så mye lavere?" "Jeg har bare knekk i beina". Noe jeg tydeligvis synes var helt kurant. Også reagerte jeg på hårfargen. "Det er årstiden". ..Noe jeg heller ikke reagerte på. Iallefall, så endte det opp med at vi hadde sex. Også viste det seg at det IKKE var han jeg var hypp på. Han hadde sendt en vilt fremmed etter meg for å sjekke hvor trofast jeg var. WTF? ...Jeg endte forresten opp som taperen, han jeg lå med likte meg egentlig ikke og han jeg var hypp på fant seg en pen jente. Ugh.

5. Ingrid har en knapp som ødelegger sør-korea, det er bare å komme seg vekk
Det er ikke jeg. Det er han kisen i Nord-Korea som har det, Joachim.

6. Stygg jente
Det var meg, men nå har jeg kjøpt ny kjole så jeg er prinsessen på erten! ...Bortsett fra at jeg sover godt om natten.

7. Hva tenker andrea paaske på nå
Aldri hørt om henne, men det finnes en som heter Andreas Paaske. Og om du går på den kinesiske mur kan du komme over fattigfranser som selger paaske/påske-sjokolade. Jeg anbefaler det varmt! ..Ikke å kjøpe, men ta et bilde med sjokoladen.
Slik som dette:



8. Student i oslo
Det er ikke noe jeg anbefaler varmt.

9. Forsent til abort
Gratulerer med baby! Om ikke, så kan du faktisk søke om sen abort, man pleier å få gjennomslag dersom man er blitt voldtatt og sånn. Men seriøst, man merker vel på et MYE tidligere tidspunkt at man er gravid!? 

10. T.o.p big bang
Åh, fyfaen, han er så heeeit i lies-videoen! Og den bete gaven jeg noensinne har fått er et par T.O.P sokker som Tine kjøpte til meg i Sør-Korea! Ååh, de er jeg fkatisk redd for å overbruke!

10. Jeg var utro på lørdag
Vel, det din kjære ikke vet, har hun/han/det ikke vondt av. Og klarer du ikke å holde fingrene fra fatet har du to problemer 1. Dere har et forhold som ikke fungerer 2. Du har mest sannsynlig en kjønnsykdom.

11. Jeg er glad når jeg ser min kjæreste
...Tiltross for at du var utro på lørdag? Klamze!

12. Stalking facebook
Går det an?

13. Ingri, somalia blogg
Tydeligvis forteller Tine vennene sine at jeg skriver en blogg om Somalia. Det gjør jeg ikke. Jeg bor bare i et land med mange somaliere. Så om man legger godviljen til KAN man si at jeg bor i Somalia. Men er vel heller Somalia som bor i Norge. Fargerikt fellesskap som vi så naivt sier.

6 kommentarer:

Careface sa...

Jeg ler og ler! Dette er en utrolig morsom blogg.

Jeg lurer på hvordan du er i virkeligheten, om du er like morsom, eller om du er av typen som er mest morsom med penn og blekk?! Kanskje du vil svare selv :-)

ohingrid sa...

Tja, jeg har vel mine gullkorn som alle andre mennesker. ...Men noen kommende komiker er jeg ikke.

Folk mener innimellom at jeg er morsom når jeg er i godt humør. Jeg mener det er omvendt.

Tine sa...

Ingrid er faktisk akkurat sånn hun er skriftlig som muntlig.

Det var Trønder-Eva som googlet somalier-ingz. Vi snakket om det i dag. Jeg holdt på å besvime.

Og så lurer jeg på hvorfor jeg glemte å nominere deg til den Gylne Q. Du skriver tross alt Norges morsomste blogg.

ingrid sa...

Tine; Jeg tror du OPPFORDRER dem til å google det.

Igår etter at jeg postet dette googlet noen oslo sex ingrid.

...Da er min blogg første link. Det var litt skremmende. Jeg kunne blitt rik, tho.

Kari Tønseth sa...

heeeerregud. jeg elsker råskapen din!

Vedz sa...

Jeg synes Ingz er SPESIELT morsomt i skriftelig form, jeg tror det er fordi jeg kan lese det høyt inni meg på riksmål. Da

Du er forøvrig morsom alltid, men mest når du har det dritt. Da blir du, som Kari sier, så deilig krass!!!