mandag 9. november 2009

Happy baby

Teller ned til jeg blir tante om dagen. Det er det mest interessante som skjer i livet mitt. For å si det mildt. Men det er greit nok.Mitt siste navnforslag er Lucas. Egentlig er jeg ikke så fæn av guttenavn. De er veldig ofte ganske stygge. Men jeg tar imot argumentasjoner som sier at jeg tar feil. ..Men mine argumentasjoner mot er nok enda bedre.

Iallefall, de siste dagene har gått med til skole. Jeg går jo der, innimellom. Bortsett fra idag, idag måtte jeg prioritere å sove lenge. Det er noen dager som er sånn. Angret som et HELVETE da jeg gikk ut av sengen rundt 11.30.

Ellers har jeg ommøblert. Og siden dette er en interiørblogg, når det IKKE er en blogg om hvordan de i somalia har det så viser jeg et bilde av hvor fin pulten min har blitt.



Snusen er ikke min. Sjokoladepapiret er mitt. Og regningen skulle jeg ønske at endte opp i mamma og pappas postkasse i stedet for min egen. It didn't.

4 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Da gjenstår bare ett, fundamentalt spørsmål: Hvem eier snusen???

ohingrid sa...

GoG: Stine vel? Alle vet jo at jeg snuser grønn skruf!

IngzeFingze! sa...

Du er så sykt flink til å blogge, dritmorsom og alt! Du burde gi ut bok! Jeg googlet ingzsomalier for å komme inn hit!

Diiiiigger. Deg. Du. Er. Så. Kuuuuul!

Skal kommentere alt du gjør fra nå! Gogogogogogo, Ingz!

Elise F. Djupedal sa...

Nå skulle jeg cr stille et spm, men fikk fatisk svar av å sjekke de utdypende fotnotene.