mandag 2. november 2009

En bra dag!

Idag var bra. Jeg våknet til at Martin minnet meg på om at det var første virkedag i November. Det var kjekt. Men jeg har det generelt bra, men det er fint å bli påminnet om at man ikke alltid har det fint. ...Jeg har det jo ofte helt jævli. Det er jo derfor jeg har denne bloggen.

Men iallefall, stod opp rundt klokken 9. Som vanligvis er 1,5 time tidligere enn hva jeg ellers ville giddet. Jeg tok med meg en banan og dro på skolen. Jeg brukte hele natten, eller den delen av natten hvor jeg ikke hang på omegle eller drev gruppechat på Tine's facebookstatus til å forberede meg til skolen. Og mot all formodning, dette hadde du aldri trodd; DET LØNNER SEG! Vi regnet, vektet og koste oss. y= -ax + b og y= ax. Det føltes så utrolig bra! Marte satt ved siden av meg og øvde seg på å skrive god jul, mens jeg fikk aha på aha opplevelse. Marte hadde ikke en så bra dag, hun mistet bussen til skolen, og likte ikke timen. I tillegg kjørte en lastebil inn i huset hennes! ...men noe bra hendte i Marte sitt liv også; hun ble oppringt av tv2!

Iallefall, etter forelesning hadde vi gruppekos. Alle var slitne, jeg var giret. Til en forandring, jeg er jo alltid hun som er sliten og død. Men jeg skulle regne matte og jeg gledet meg helt sykt. Jeg fantaserte om den varmen man får i hodet når man har gjort for mange mattestykker og holder på å gå i bakken. Den eneste følelsen som får meg til å føle at det er deilig å lære. Litt som å trene (som jeg også skal begynne med for å komme over den agressjonen jeg sliter med. Jeg liker iallefall å tro det).

Så da klokken var 20.30 idag fornektet jeg at jeg var blakk og dro på shopping på Oslo City. Du vet, norges nest mest eksotiske kjøpesenter. ..Generius er på førsteplass, der har de tilogmed fargerike butikker. Men jeg var i så godt humør atj eg ikke ORKET å irritere meg over negeren som gikk foran meg ut fra t-banen. Han gikk slow. Jeg er effektiv. ..Som nordmenn flest.

Iallefall, etter 10 minutters surring på hennes og mauritz fant jeg kjolen jeg har siklet på siden jeg sist beveget meg i en klesbutikk. Det er 4 dager siden. Og jeg har tenkt på den konstant. NÅ ER DEN MIN! ..Også kjøpte jeg litt klær jeg har fra før av, bare i nye farger. Ikke gå bort fra ting som fungerer, lizm. Kjøpte tilogmed sokker, i rolige gråtoner...I motsetning til de fargerike jævlene jeg vanligvis kjøper. Helst med ansikter, sånn at jeg kan ha dukketeater. Og det som toppet det HELE; jeg traff rett på trikken min. Jeg slapp å vente ute i det sure regnværet.

...men når vi snakker om det mistenker jeg kanskje at det er været som gjør meg i så godt humør?

Dagens anbefaling:
www.omegle.com
Finn deg en midlertidig venn. Finn deg en venn som lyver. Finn deg en venn som er kåt. Finn deg en venn som er uinteressant. Finn deg en venn som benekter at han er fra afrika.

Tilslutt lurer dere sikkert på hva fraværet mitt skyldes.
Vel for å si det sånn:

                                                 (privat)
Noen av oss er opptatte med å fylle den røde løperen!

Ingen kommentarer: