søndag 28. februar 2010

Livet med jobb

Jeg har nå jobbet 2 uker, eller kanskje bare en. Som i en slags fullsatt stilling. Dvs 6 dagers uke. Det er sånn jeg liker det best. Og jeg merker at jeg får igjen for det, jeg opplever ikke noe som helst. jeg går på jobb. Jeg kommer hjem. Jeg spiser. Sover og går på jobb igjen.

Idag ryddet jeg rommet. Etter å ha gått tidlig hjem fra hurrakos med Petter med familie og venner grunnet hodepine og sure oppstøt i halsen. Tegn på aldring? Ugh. Kroppen min jobber hardt mot alkoholinntak. Vel det var igår, først sov jeg typ 12 timer. For jeg er jo dritsliten. Holder på å dævve. Helt sant.

Nå følger JEG(!!!!) med på OL via vg live. Det gir meg ikke så mye, men av en eller annen bisarr grunn er det veldig viktig for meg at Norge får gull hele tiden. Så deler av grunnen til at jeg gikk hjem tidlig igår kan være Bjørgen og klovnegjengens idioti, som ga sølv. Hvem faen vil ha sølv? Den som taper mest er den som kommer som nr to. Er ikke noe som heter en god nummer to. Da tapte du! Og for the record; heia Askeladd-Northug!

Ellers forsøker jeg som vanlig å underholde meg selv uten å måtte være fysisk i nærheten av snø. Det går greit. Men da jeg skulle rydde i vinduskarmen min i sted viste det seg atdet var en STOR isklump på innsiden av vinduet. Da døde jeg. Fyfaen. Det er ekkelt! Tenk at noen tar så dårlig vare på bygården sin? Ugh! Godt jeg bare har tre måneder igjen i denne skrotleiligheten!

Nå skal jeg faktisk bruke resten av kvelden på 1. Ta bilde av alle skoene mine (egeninteresse, vil ikke bli dlet med NOEN!) og eventuelt 2. Dra den late ræven min ned på Deli de Luca for å kjøpe sjokolade. Jeg har dritlyst på sjokolade idag. Skikkelig forstyrrende.

Ingen kommentarer: