mandag 22. februar 2010

JÆVLA KULDE!

Om ikke den kulden gir seg snart kommer jeg til å måtte amputere noe. Jeg hater kulden, kanskje litt mer enn jeg hater intelligensen til hun uintelligente som jeg vet hvem er. Eller, nå strekker jeg det langt. Sant sagt, så vil jo kulden tilslutt gi seg. Er ikke sånn at hun jeg vet hvem er plutselig blir smart. ...Vet ikke om det kan arbeides med en gang.

Hva jeg mener med litt uintelligent?
1. Hun forstår ikke hva det vil si å bli kreditvurdert.
2. Hun forstår ikke hvem som har kredittvurdert henne heller, selv om det står i brevet.
3. Hun heller plumbo i alle vasker på engang, uten hansker. Og søler. Og har ikke lest hva man skal gjøre.
4. Vi kan snakke lenge om et tema. Så går det ti minutter, også spør hun om det vi har snakket om, omigjen. Typ: "Nå er aa i frankfurt sammen med kjæresten sin". Litt etterpå; "Hva gjør egentlig aa om dagen?".

Fyflate, begynner nesten å grine fordi jeg synes synd i meg selv som må se henne nesten en gang om dagen.

Ingen kommentarer: