onsdag 6. januar 2010

tjueti, so far

Jeez, fikk det syykeste oppsiget nettopp, jeg var 500 kronere rikere enn jeg trodde. Og for en kirkerotte som meg, er det supre nyheter. Jeg mistenker at jeg kommer til å kjøpe meg noe fint!

Året har begynt bra, akkurat som jeg forventet. Nå har jeg litt gått inn for det selv også; NÅ SKAL VI HA DET KJEKT FOLKENS, SÅ JÆVLI KJEKT! ...Det kan virke som om det er litt påtatt, og det er det vel også...Men hei, får ikke mer moro enn man lager selv (gi meg en øl). Og innstillingen er grunnleggende. Høres ut som jeg har sett lyset. Det har jeg ikke. Jeg har hatt tre uker ferie. Tre uker med MTV, sjokolade og god stemning i Bergen. Det var faktisk så god balsam for sjelen at jeg er positiv til innspurten på bacheloren min! ..Dette tiltross for at selv horoskoopet mitt minner meg på det nyttårsforsettet jeg ikke gav meg selv i år. Bare se her. (Ja, jeg googlet "hvordan ta screenshot?" for å få dette mesterverket til..)                                   



Jeg har tilogmed streket under det viktige budskapet. Haha. Godt jeg kun er opptatt av det som står på kjærlighetsfronten når det kommer til horoskop.

Men over til det som er mest interessant akkurat nå. Hva ER faktisk mine nyttårsforsetter? Joda. Først og fremst skal jeg bli flinkere til å ta kontakt med folk. Dette er et forsett jeg allerede har neglisjert mye, pr nå har jeg sånn 4 ubesvarte poster på facebook, og noen wallmeldinger. Tar tid å vende seg til noe nytt. ...Jeg vet ikke om det nye er at folk tar kontakt eller om det er at jeg ikke svarer. Jeg velger å tro at det er det at folk tar kontakt. Rett og slett! Helt jælla nytt for meg. Eller ikke helt, livet mitt var jo sånn tidligere. Før jeg flyttet til her-er-det-så-jælla-kaldt-at-du-kanskje-dør-av-kulde-i-løpet-av-natten-fordi-ovnen-din-har-sviktet og ble litt venneløs. Nevnte jeg forøvrig at ovnen min har sviktet? Dævver av kulde vettu, venter på plussgradene. Det er så syyykt unødvendig med minusgrader. Men det er vel et resultat av klimakrisen, golfstrømmen svikter oss allerede. Så mitt tips er; resirkler. Eller noe. ..I det misnte sparer jeg miljøet ved å ikke bruke strøm da. HOORAY for meg.

3 kommentarer:

Vedz sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!

Jeg dør på meg. Du er fantastisk.

Tror det er omtrent fire veggmeldinger fra meg, vi har nemlig samme forsett. Og jeg savner deg jo selvom jeg er enda flinkere enn deg til å isolere meg og bare reddes av min hypersosiale samboer. Nå siterer jeg deg i statusfeltet mitt. Har hatt litt lite å gjøre på jobb, så jeg nærmer meg stalker-status. Er ikke det fint?

ohingrid sa...

Åh. Se så mye mer gla-respons jeg får når jeg er i godt humør da! :)

Tja, Andrea. Vi kan begynne å ringe hverandre som en start da? No pressure, just smalltalk! ;)

Vedz sa...

Du synes ikke det er litt drastisk?

Haha. Se som jeg klamrer meg til telefonangsten min.

Jo, vi burde ringes. Først bør vi sees, men det gjør vi jo i morgen. Luv it!