søndag 17. januar 2010

EG LOOOVAR DEG!

Ryddet egentlig rommet. Men det hater jeg. Så jeg valgte å ta meg en snus og surfe litt på nettet i stedet. For meg har det å surfe vært synonymt med å stalke på facebook og lese nettaviser. Men haiti-saken klarer jeg dessverre ikke å finne interessant, sååååååååååååå! Haiti var på trynet før jordskjelvet, og jeg blir kvalm av den dyriske oppførselen til haitierne. Så de pengene jeg BURDE donert til noe veldedig...har jeg valgt å internettshoppe for! :)

For første gang. På veldigveldigveldig lenge. Eller kanskje noen gang. Har jeg kjøpt meg et par dritdyre sko. Jeg hater å ha ting som andre har. Jeg hater at andre kan finne så og si helt like sko til meg. Derfor velger jeg å kjøpe alt mulig annet. Så akkurat nå har jeg kjøpt et par sko fra Diane Von Furstenberg, eller hvordan i HELVETE hun skriver navnet sitt. DVF, så har vi det på det rene. Skoene er dritfine. Eller, jeg falt for hælen på dem. It's art, I tell you! Ja, også ser jeg for mye på The City da. Selv om Whitney ikke jobber hos Diane lengre? ..Om jeg husker riktig? ..Jeg drømmer meg mer bort når jeg ser på programmet. Heh.

ÅH JEG ER SÅ JÆVLA FORELSKET!!!

Ellers da? Hva som skjer?
Nyttårsforsettet mitt går til helvete. Jeg orkerorkerorker ikke å ta kontakt med folk. Det skapes nesten forventninger, jeg blir dritstressa. Meg først, deg etterpå. Men nå har jeg kjøpt meg så dyre sko at jeg strengt talt ikke har råd til noe annet. Hehehehe. Nudler i to måneder framover! :)

2 kommentarer:

Vedz sa...

Jeg har ikke imponert med min kontakttaging jeg heller, tror jeg? med mindre du jusker noe jeg ikke husker. Men jeg har fått sabla fine hyller i stuen!!!

ohingrid sa...

Jeg vet ikke.

Men ville foretrukket om du fra nå av brukte søkemotoren på bloggen min hver gang du skal google. <3

Vi skulle begynne å ringe hverandre, men det har vi glemt.