mandag 25. januar 2010

Se! Bloggen med en ny look!

Jeg liker rundinger. Jeg liker runde kjeks. Jeg liker runde penger. Jeg liker bilder med rundinger. Jeg liker runde kanter. Jeg liker liker liker min nye eh. bakgrunn. Jeg stjal den av en jente som mest sannsynlig har lagt inn nok creds til seg selv i utseende at jeg ikke gidder å si hvem det var. ..Ok, jeg noterte det ikke i noen særlig grad. Hadde jeg forstått mer av HTML hadde jeg sikkert laget en selv, men det har aldri vært prioritert fra min side å være en sånn type nerd. Og disse rundingen rundt her minner jo LITT om det nye tegnet for sarkasme som vg.no har introdusert oss for idag. Flottflott. Så slipper jeg å unnskylde meg hele tiden.



Ellers har det vært en veldig ok helg. Vi hadde avslutning på skoleprosjektet. Det var ganske ok. Vi ble påspandert pølser og øl'en kostet sånn at man hadde råd til å spandere. Og bli påspandert. Jeg gikk selvfølgelig hjem da jeg innså at jeg begynte å bli full. Det er det strøste fremskrittet jeg har gjort på lenge.

Hehe. Veldig ok. Da er den litt mer enn ok, jeg har bare valgt å holde entusismen tilbake. Men jeg er fortsatt innmari stolt over at jeg begynner å få full kontroll over alkoholinntaket mitt. Det er liksom, en gudegave.

Men hei, skjerper man seg på et felt, så går det utover et annet. Det er en slags naturlov. Man kan ikke være stram på alt. Et sted må noe skli ut. Så nå har jeg blitt VELDIG løssluppen med bankkortet mitt. Jeg kjøper i hytt og pine. Senest idag kjøpte jeg meg to kjoler, med begrunnelsen at de var svarte og dermed aldri gikk av mote. Det var en litt billig unnskyldning, men jeg fikk dem for nesten 10% av utsalgsprisen (sammenlagt pris før salg 1100, og pris etter salg 150). Det kan jo kalles et kupp? ..Og de vil jo se fine ut når de henger på klesstativet mitt?

Eh. Ja. Jeg hadde lite å bidra med. Jeg holder på å skrive oppgave. Det går tregt. Det er ikke så inspirerende for å si det sånn! ...Men snart, snart, SNART ferdig. Snart.

2 kommentarer:

Kari Tønseth sa...

woah!

ohingrid sa...

<3

Innser at jeg ikke er så populær at jeg ikke har tid til å kommentere alle kommentarene mine.