mandag 25. januar 2010

Det er ikke barebare.

Tivoliradioen er gått tom for strøm. jeg gidder egentlig ikke ense det en gang. Jeg er for opptatt med å søke på skole. Chille litt. Kjenne på tilværelsen. Eller den tilværelsen jeg vil ha. Det er stress. Plutselig trenger jeg å bevise språkkunnskaper. Holder det ikke at rektor leste opp eksamenskarakteren min i engelsk høyt foran hele klassen? Klassens eneste femmer. Yeah! Så engelsk skal jeg visstnok kunne. Men neida. Her vi de at jeg skal ta språktester. hva kan jeg? Vil jeg gjøre det nettbasert eller på en annen måte? Jeg vil helst ikke gjøre noe. Hva hendte med å bare komme med karakterer også var alt fint?

Tine. I. need. help. apparently.

3 kommentarer:

Kari Tønseth sa...

JEg syns du skal søke skole i berrrrgen.

Kari Tønseth sa...

Kan du ikke blogge litt om pengene du tjener (eller ikke tjener?)

ohingrid sa...

Jeg skal søke skole i Berrrrgen. Men studiet jeg vil ta er egentlig ikke før Jan 2011. WTF?

Skal søke i utlandet på gøy, bare for å se hvor landet ligger. :)

Jeg tjener ingenting så lenge du ikke trykker på reklamen, Kari. =(