torsdag 22. juli 2010

PLIZ A!

Shit.
Jeg var ute på fredag, ute og ute. Full og fin. Som jeg alltid blir, bortsett fra når jeg blir superfull. ..Men det blir jeg jo aldri? Samme det. Etter en slags mislykket nachjakt, like greit dro jeg og Mia hjem til Kari for å sove. Men heej, jeg tenkte (smart som jeg er!); Kan ikke legge meg på stigende rus, eller dritings som jeg er så jeg terroriserer halve telefonlisten min før jeg tar kvelden. ..Klokken var typ altfor masse, så INGEN svarte. Bortsett fra Rikky, som jeg mistenker aldri sover, men konstant staser opp leiligheten sin og jobber med elektroniske og miljøvennlige komponenter. Så da jeg ringte holdt han på å stase opp leiligheten sin..ved å sove. Men sant, noen mennesker vet ikke om den lydløs-funksjonen så Rikky var våken. Hyggelig som jeg er(kan ikke nevnes ofte nok!), så sierj eg litt sånn; du kan få lov å sove videre assåå. Du kan (men da dreper jeg deg..neida..joda..neida..JO! FFS!) det altså. Iallefall, når Rikky er våken så kommer han på at han må lage elektroniske duppedingser og shine criben, sånn i tilfelle. Så han bare; neida, jeg er våken, digger når folk ringer midt på natten esse. DIGGER (Les; FAEN INGRID!).

Etter å ha fortalt i steg for steg form hva jeg hadde foretatt meg kvelden gjennom, typ; 20.32 - pilte reker, adskillig saktere enn alle andre, men still. 20.39 - spiste en skive med reker. Majonesen lå under, liker ikke gris og jeg er sølete. 20.52 - Ida oppdaget spenstige små ting å feste på vinglasset. 20.53 - Vi festet spenstige små ting på ulike vingladd. 20.54 - dritfornøyd med eget arbeid og la ut om hvilken fantastisk kreativ partypooper jeg er. Du skjønner tegninga. Iallefall, så forteller Rikky, som OGSÅ liker å snakke, tiltross for at han er fra andre siden av verden (svenskegrensen) at han skal male imorgen. Og jeg bare ååå: yo meg! YO MEG! ..Fordi ingen gjør sånn uten at jeg presser dem til det, true story. Men så sjekka jeg ut fotologen hans, og der vettu. Hadde jeg fått min etterlengtede yo. Chill.

Bildelink oppgis ved forespørsel, jeg orker ikke legge det inn. Pez. Dessuten er det jo litt kjekt med bildeløse innlegg innimellom. ...Viktig å ikke ta oppmerksomheten bort fra skriften. ..Det er en GRUNN til at bibelen ikke har bilder lizm.

Ingen kommentarer: