mandag 9. august 2010

Gillar din vibe

Her forleden forsøkte jeg å ha kjærlighetssorg. Det var grunn til det. Uten at jeg gidder å gå inn på detaljene, det er ikke mine greie. jeg tenkte litt sånn,Ååh, jeg har følelser! Jeg kjenner noe! ..Også bare; nei, jeg føler ikke en dritt. Jeg likte bare å høre på sentimentale sanger fordi klokken var altfor mye over midnatt. Og det regnet. Og de var ikke så sentimentale heller. Men det kan være det samme.

Dagene går snedig fremover. Jeg gleder meg stort til å begynne på skolen. Og til å drikke mitt neste glass med vin. Og jeg holder meg strict til dietten. Også hører jeg på; robyn og syster sol. Eneste likheten er at de er svenske.

På fritiden, når jeg ikke gleder meg til ting, eller koser meg på generell basis går jeg på visninger. Jeg trenger å flytte ut sånn at jeg kan få stipend og lån. ..Du vet, sånn at man kan leve lykkelig og arbeidsledig. Idag var jeg på første da, hos to jenter. Det var helt ok. Jeg tror ikke jeg utpekte meg så altfor positivt. Jeg sa bare sånne lame ting; "Alle møblerte hjem BURDE ha en skoskje!" "Stalker dere ofte folk fra vinduet?". ...Men hvem vet, kanskje de andre var mer lame enn meg? ..Ser iallefall at dersom de tar meg inn, så blir innflytningsgaven min en skoskje.

I kveld skal jeg på en ny visning, hvor de spesifikt ønsker seg en jente. Og jeg bare; HEI! Jeg er kvalifisert! Så får vi se hvordan det går.

Ellers er alt precis som det ska var!

Ingen kommentarer: