mandag 19. juli 2010

Og eg bare ka faaen?

Sjekket hvilket studium jeg kom inn på igår. Jeg har gått selvgod rundt og vært bombesikker på at jeg skulle studere kunsthistorie til høsten. Åpent studium, null pes. Men så, plutselig, hva faen? Snittet på kunsthistorie ligger på 56,9. Shit. Jeg har ikke engang sendt inn bevis på bacheloren. Åpent studium, ikke sant. HVA I HELVETE HENDTE MED ÅPENT STUDIUM? Min poengsum var tydeligvis 51,9. Jeg er ikke så flink som jeg skal ha det til. Helvete faen for drittsetting av karakterer.

Med et snitt på 51,9 så kom jeg inn på digital kultur. Ka faen? Hva ER digital kultur? 12 Studieplasser. Nytt studium. Hva faen har jeg gjort? Shit. Jeg antar at jeg og mine 11 studiekæmmiser står igjen som et like stort spørsmålstegn. Digital kultur, det var liksom DET jeg ville studere ja. Skjebnen bestemmer.

Så nå blir det digital kultur. Jeg trenger en jobb. Og et sted å bo. Herregud. Digital kultur. Flytter inn i internettet. Snakkes.

1 kommentar:

Vedz sa...

HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!

Leit med kunsthistorien, men likevel... :D