fredag 16. juli 2010

Vibrerer når lydløs

Igår fant jeg på noe dritfantastisk. Jeg tok mobilen min på vibrering. Det er en funksjon jeg aldri bruker. Synes lyden av ting som vibrerer er smålig...ekkel. Men jeg tenkte, hei, akkurat nå er det dritsmart. Også glemmer jegl itt bort at jeg skal legge meg til å sove. Og plutselig! MIDT PÅ JÆLLA NATTEN! Ok, klokken var faktisk 05.41 så ringer den. Da har Ruben vært på bingo, disco og blitt altfor full. Og klokken 05.41 vil han fortelle meg dette. Ruben blir alltid altfor full, jeg ser jo at vi er like på iallefall ET område. Også at vi begge bor hjemme hos foreldrene våre. Hehehehehe. To likheter, vet ikke om Rubza er helt enig, men vi er nok meant to be. Litt som når man sier at Solo er favorittbrusen, så blir alle dritforskrekket, men så viser det seg at nesten alle digger Solo mest, den er bare ikke alltid så lett å få tak i.


Ellers er alt same old. Jeg liker å drikke øl, jeg drikker stortsett alkohol hver dag. En øl her og en øl der, blir en del øl i det lange løp. Helt ok for min del, jeg liker jo øl. Igår drakk jeg øl med Morten og Anders. Og vennen deres. Han var eldre enn meg så da ble det liksom ikke så big deal at det bare er et måned til jeg fyller 24. Tjuefire liksom. Skulle ikke jeg være gift med stasjonsvogn, hekk og tre kids innen den tid? Tydeligvis ikke.

Ellers kan jeg informere at det ikke føles skummelt å fylle år. For første gang på...Tja, åtte år? ÅTTE ÅR!? Hehe, gamlissyndromet slo meg tidlig. "Jeg husker da du fylte 16. 17. 18.19.20.212223, og hvor gammel du følte deg" KJEFTEN! ..Alder er bare et tall. ALWAYS 21 (Ace of Base).

Jeg har chillet en del med Håvard. Han har blitt sju måneder. Lurer på om alderen tynger ham. Han ser iallefall ut som en gammel mann i munnen. Tre tenner her, og fire tenner der. Her forleden gikk vi tur og alle de gamle damene elsket meg. ...Eller de elsket Håvard. Hva er vel mer sjarmerende enn en liten fettklump med blå øyne og blonde krøller. Jeg var flink å påpeke på at det ikke var arvet fra meg. Konklusjon? Jeg er et innmari bra mammaemne. Har såå teken. Eller jeg hadde teken til Camilla joinet, og han ville kun bæres av henne. Smilte og lo, tok henne på puppene og ble fascinert av brillene. ..Noen skal alltid være bedre enn meg! ALLTID! Skulle egentlig tatt noen bilder av seansen, men kameraet mitt gikk tom for batteri.

Jeg har også gått tur i Bergen in general. Bergen er fint. Se her.

Jeg forstår jo hvorfor jeg innimellom blir sinna på meg selv for at jeg dro herfra. Det er jo verdens fineste by. No doubt.

Og der var meg. Jeg har en ting for å lukke det ene øyet. Og ha LITT neglelakk på fingrene. FETT OG KOOLT!

1 kommentar:

Vedz sa...

Glad du har funnet deg en eldre venn. Jeg har jo deg.