tirsdag 4. mai 2010

Jeez.

jeg bor med to personer. en jeg liker. og en jeg ikke kan fordra. hun jeg liker er på ferie, så jeg er stuck med det monsteret som jeg ikke kan fordra. hun klarer å gjøre altfor mye utav seg bare ved å eksistere. hadde jeg bare visst hva jeg sa ja til da jeg valgte å bo med henne.. ..jaja, akkurat nå, er det jeg gleder meg MEST til ved å flytte fra oslow, er at jeg slipper å se henne igjen. ever. jeg klarer disse dagene som er igjen. jeg bør iallefall det. ..sålenge hun ikke forsøker å snakke til meg. eller være i samme rom som meg i lengre enn ti minutter.

3 kommentarer:

Kari Tønseth sa...

haha.
håper ikke roomien din leser bloggen din.

Anonym sa...

Tenkte just det samme!
DET kunne jo skapt en underlig stemning!

ohingrid sa...

det gjør hun ikke. for hun er for DUM til å bruke internett. iallefall nesten. tror hun har en facebookkonto...som jeg har blokkert.

men om hun skulle lese den, så..får det heller være. vi er aldri i samme rom lengre enn vi trenger, uansett.