torsdag 6. mai 2010

En av oss to

Jeg kjøpte meg det nye albumet til Lars Vaular her. Altså, når min 4 år gamle nevø overtaler meg til å begynne å like solbriller på..Da er løpet kjørt.

Og idag har jeg satt meg ned og faktisk hørt gjennom hele albumet. Og sangen jeg liker best, er selvfølgelig Supermaria, men den er så kort at den fort blir uinteressant. Så da seiler låten en av oss to med Thea Hjelmeland rett til topps.

Iallefall. Var i intervju til bacheloroppgaven idag. Etterpå skulle jeg være flink å skrive. AS IF!! Endte derimot opp med to nye telysholdere som jeg satt i vinduet. Mest sannsynlig gir jeg de videre til mamma. Men det får vi heller se an.
OG jeg fant verdens fineste jakke. Jeg kjøper altfor masse jakker om dagen. ...For de pleier jeg ikke å miste. LOL. ...Det har skjedd, dog. Så..nå gleder jeg meg til imorgen, og jeg kan gå med den nye jakken, se mighty fresh ut mens jeg hører på Lars Vaular.

Ingen kommentarer: