lørdag 8. mai 2010

Åh.

Jeg er kvalm, bakfull og har vondt i magen. Lider litt for å ha drukekt, igjen LITT for mye igår. Men jeg følte meg jo så fin i formen! ..Var iallefall ved full bevissthet hele kvelden. Alderen tar på. Kan ikke være noen som helst annen grunn.

Ellers var alt kos. Vi kjørte cocky attitude, på et utested hvor man tydeligvis hadde være-overhyggelig- (haha, her ville jeg egentlig ha inn flere ---- There you go!)  policy. Men vi var ikke vanskelige å be og plutselig hadde jeg fått meg MINST 3 nye venner. Venner er veldig..rett og seltt å ha ta hardt i. Tror jeg hatet dem fra det øyeblikket de kjørte være hyggelig policyen. Whatever. Møtte noen bergensere også. Whatever lizm. Merker jegblir forstyrret når bergenser forpester det jeg anser til å være et steds naturlige miljø. ..Litt som om det brytes en slags naturlov, og rutinene mine blir feil og jeg egentlig har autisme.

Idag finner jeg ingen ord. Dessuten har jeg fått noe dritt under c-tasten, sånn at den er ubehagelig å trykke på. U C? Ikke at jeg bruker bokstaven C så mye, men jeg liker jo ctrl + C funksjonen. Eller ikke nå lengre, ettersom at C-knappen blitt litt vanskelig.

Så en full gammel dame igår. Stilig. Finnes det ikke øvre aldersgrenser lengre?

Ingen kommentarer: