torsdag 10. juni 2010

Solbrent med gnagsår.

Hellå bloggen!

Tenkte det var best å begynne innlegget sånn. Da var jeg godt rigget på plass hjemme. Godt og godt. Mamma synes at jeg burde pakke opp snart. Jeg er uenig. Men på en annen side tok det meg tre dager å få sengen opp å stå. Opp å stå. Hehe. Jeg lå i tre dager på en madrass på gulvet. Fordi jeg er lat. Men så kom det en edderkopp, og jeg så hvordan den ELEGANT trippet over sengen og da var jeg ikke vanskelig å be. Sengen skulle ha bein, og det NÅ. Frykten for at jeg har spist 5-6 edderkopper de siste dagene henger over meg. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg er en av de teite som er litt redd edderkopper. Da jeg var i dyreparken turde jeg ikke å holde en. Men da jeg var liten likte jeg hvordan det kilte mens jeg tvangsholdt dem. Kommer nok med alderen.

Ellers er jeg blitt en ivrig turgåer. Det er meg, naturen og vel en vannflaske. Og ipoden, do not forget. Meg og Rockythemen har dratt den feite kroppen min gjennom svartediket, over rundemannen, bortpå blåmannen g ikke minst opp og ned fløyensvingene. Ser ennå ingen resultater, men jeg har begynt å sove middag. Formiddag og ettermiddag. Det er mest et resultat av den nye pensjonisttilværelsen jeg har vendt meg til. Jeg spiser dessert til hvert måltid også. Viktig å kose deg. ...Ikke så rart med de resultatene når jeg tenker meg om.

Ellers så ser jo jeg at jeg må bli flinkere til å ta kontakt med folk. For jeg suger. Jeg burde skrive en liste over hvem jeg bør kontakte. Jeg er dårlig på det også. Helsikken. Men skal forsøke nå. Sendte i det minste en sms til Benedicte idag. ...eller vent, det gjorde jeg ikke. Jeg snakket til henne på fæjsern. Hun har ennå eksamener. Det er under en uke siden jeg leverte bacheloren min, og allerede er det helt fjernt for meg at folk leser til eksamen.

Haha, så jævla mye teit og unødvendig jeg følte for å skrive idag. Drømte forresten om Richard under formiddagsluren idag. For å holde oss til et tidligere tema. Jeg drømte at han bodde under sofaen til rapperen/retarden Pitbull og fikk gratis bil av jobben. Da sa jeg at jeg ville gifte meg med ham. ..Gifte seg med en..fordi vedkommende får bil av jobben? ..Den siste detaljen utelot jeg da jeg IVRIG fortalte Richard at han hadde vært i drømmen min. Ikke vil jeg gifte meg med ham, og jeg vil IALLEFALL ikke framstå som materialist.

Snakket forresten med Marrrtin (med barrrt) idag også, og han hadde begynt med adlibs. Ultratidig! Hadde egentlig lyst å lage adlibs gjennom hele innlegget. Men det ble så påtatt, og han ville sikkert ment at jeg kopierte ham, SELVOM han ikke leser bloggen min. 

 

Ingen kommentarer: