torsdag 10. juni 2010

Google me! pt.7

Jeg vet ikke om jeg er kommet til nummer sju, men nummer seks var forrige på listen min. Og jeg tenkte, siden jeg har jælla god tid nå (skal ikke ut av huset før om en halvtime, og likevel ikke gidder å rydde (hehe) så kan jeg blogge mer! HURRA! INGENTING ER SOM TRE PÅ RAD! DINGDINGDING! ...Som er paradiseslæng for å ha sex. DING!

Siden sist har folks googlingsvaner endret seg noe, det er færre som er opptatte av somaliere, mens pulegaranti er har økt betraktelig. Hva pulegaranti er?! VEIT DU IKKE!? ..Da har du ikke lest bloggen min inngående nok, og du er en DÅRLIG leser.


1. riddersveis
Riddersveis ja. Denne lurte jeg litt på selv. Hvorfor har jeg brukt ordet riddersveis? Vel, jeg skulle beskrive hipstere. Og jeg kan ikke ha ment bollesveis, for det er ikke hipt. Riddersveis derimot! ..Jeg husker ikke hvordan det ser ut...Men jeg antar at det minner om en tidligere utgave av hårsveisen til Lars Vaular.

2. hva er blåtirsdag?
Det er når tirsdagen er like kjip som mandagen.

3. 21 år og 364 dager
Relax kid, du er fortsatt ung. ...Neida. Joda. Neida. Snart dør du!

4. kan man dø av ensomhet??
Nei, men det er i mange tilfeller utrolig ønskelig.

5. blogg om livet til en sosialklient
Om man ikke ønsker seg en blogg om livet til en alenemor, så vil man ha en blogg om livet til en sosialklient. LESERE ER SÅ JÆVLA KREVENDE! Jeg er uheldigvis ingen av delene. Men jeg er arbeidsledig, om det tells for noe?

6. Pulegaranti
Pulegaranti er når du jobber som bartender i syden. Da er jentene, og de eldre damene så villige at de tar hva som helst..Også deg. Innebærer selvfølgelig at du ikke er så kresen selv.

Smekk! Folk har slitt litt med googlingen etter at jeg skriftet link til bloggen for å anonymisere meg selv. Jævli anonym når jeg publiserer bilder på alt og alle, inkludert meg selv i heldige vinkler.

Ingen kommentarer: