onsdag 16. juni 2010

Gud straffer meg for å ha drukket på en tirsdag!

Igår kveld gikk jeg hjemem i tre timer fordi jeg ikke ville legge meg på stigende rus. All den våketiden til ingen nytte, for da jeg våknet hadde jeg vondt fra sjelen og opp. Også er jeg tom for melk, gidder faen ikke kjøpe og kunne dermed ikke drikke sjokolademelk til frokost. Så måtte ta til takke med pepsimax, selv om det ikke lindrer like masse. FUCCK!

Iallefall, møtte min ene bloggleser igår. Nesten eneste. Den enste bloggleseren jeg ikke kjenner inngående that be. Jeg trodde han var fra loddefjord, også bor han på landås. Jeg trodde han alltid satt med armene i kryss, også gjorde han ikke det. Det var kjekt. MEN IKKE SÅ JÆVLA KJEKT Å VÅKNE OPP SÅNN SOM DETTE DAGEN ETTER!

Ok, det er ikke så ille. Jeg finner det litt på for å slippe å stå opp. Hehe. Dessuten er det overskyet. Og jeg burde støvsuge. JÆLP!

Ingen kommentarer: