torsdag 10. juni 2010

Dagene i bilder

Siden jeg ikke blogger så mye om dagen(UFLAKS!), tenkte jeg å kort oppsummere i bilder (FLAKS!).

Snikbilde av Mille tatt mens hun spiste frokost og forberdte seg på å kjøre tidenes JÆVLIGSTE tunnel, lærdalstunnelsen. Kjipt at lærdal fikk navnet, når den ender i..Aurland? Eller noe? Sjekk de romantiske fjellene i bakgrunnen, for å ikke snakke om den vakre bilen som annonserer at man er i Aurland sentrum. Fett med mobilt sentrum. 


Jada, kjørte gjennom Østens stolthet, etter Fredrikstad og mosselukta også. SÆRP!

Også hang jeg litt med familiens nye tilskudd, kjent som HOVA! ...Etter Jay-Z, eller bare Bolla som vi kaller ham på folkemunne. Kjært barn, mange navn. Legg merke til de slække foreldrene i bakgrunnen. 
 Da jeg trimmet meg til fjells møtte jeg de tre bukkene bruse. Vet ikke hvem av oss som var mest redd, men ser jo nå, ut av en normal sammenheng at kanskje jeg hadde fått rollen som trollet om vi skulle laget et skuespill ut av eventyret. 

Også har jeg såvidt fått sagt hei til disse to søtizene. Og Vegard. Og Jannicke. Vi fisket. Eller, alle andre enn meg fisket.