tirsdag 19. mai 2009

L'art pour l'art

Ikke overraskende sitter jeg her, midt på natten for å skrive oppgave. Jeg kunne ha skrevet den mens det ennå var lyst. Men jeg valgte å sove 4 timer etter jobb, for å så se på tv etterpå. Hvorfor ikke? (tenkte jeg DA) Nå, derimot kjenner jeg alle ekle følelser på en og samme gang. Jeg kommer aldri til å bli ferdig med oppgaven. Jeg kommer aldri til å få lest på neste eksamen. Jeg er stresset. Og velger å skrive blogg istedet. Good going!

Iallefall. Startet dagen med å våkne for sent. Ikke nok med det, jeg hadde mareritt i natt. Worst case scenario, mildt sagt. Andre mennesker drømmer om monstre og folk som dreper dem. Mitt verste mareritt, er å oppdage en graviditet for sent til abort. Og det gjorde jeg i natt. Hele livet mitt ble snudd på hodet, og falt i grus. Og å ringe hjem til mamma for å fortelle hvor håpløs datteren hennes var, som nå skulle ha baby om bare usle seks måneder..Ugh. Jeg blir kvalm bare av tanken. Ikke nok med at jeg var gravid, jeg var heller ikke ferdigm ed utdannelsen min, pappaen til ungen var en jeg aller helst ikke ville forholde meg til resten av livet og jeg følte heller ikke at jeg var ferdig med utdannelsen min.

Så vi kan si at dagen startet dårlig. Og en dårlig start på dagen? Tja, dominoeffekt. Jævla drittdag.

2 kommentarer:

Vedz sa...

Men du ble jo ferdig :D

Jeg er halvveis.

Når reiser du?

ingrid sa...

Jeg reiser på tirsdag :)