tirsdag 5. mai 2009

Incentiv

Jeg har egentlig lekt med tanken lenge. Bare fordi Tine sa det skulle være en kunstutstilling i Beijing. Og bare fordi jeg har fri. Fri er jo så mangt. Jeg har jo ikke fri. Jeg har jo innleveringer. MEN!

Jeg bestemte meg. Egentlig idag, på jobb. Jeg reiser til Beijing. Og i og med at jeg nå har bestemt meg, og mamma nesten har kjøpt billett til meg. Så drar jeg. Og derfor, må jeg skrive 2 semesteroppgaver på 2 uker. Og ha en skoleeksamen. I metode- og dataanalyse. Jeg vet det går. Fordi jeg har et incentiv nå :)

Ps: Vondt i magen er borte. Generell py på alt og alle(ikke alle) er fortsatt vedvarende. Livet er fint da, folkens!

5 kommentarer:

Vedz sa...

Nå er jeg stolt, Ingz. Serr! Lille ungen vår skal på tur alene og er alvorlig produktiv i mellomtiden.

Jeg skal oppdatere til jeg blør, må bare døyve de verste stresskrampene i forhold til eksamen, uka '09 og helsen min, som jo skranter :P

LUV!

Anonym sa...

Jeg har så mange spørsmål og Petter kan ikke svare på noen av de. Jeg trodde jo dere oppdaterte hverandre. Så:
1: Skal du virkelig reise til Beijing igjen?
2: Når er det du reiser?
3: Hvor lenge skal du være borte?
4: Er det studentmessig å reise til Kina to ganger på et år?
5: Får man gave denne gangen?????
6: Skal du anmelde postkontoret for at de har rotet bort bursdags gavene våre?

ingrid sa...

Hei Helene! Petter vet ingenting, fordi han har ikke facebook.

1. Ja
2. Jeg reiser 27. Mai
3. Vet ikke. Har ikke planer om å komme hjem igjen.
4. Ja. Kina er billig.
5. Alltid gave.
6. Jeg er ikke så flink til å sende dem.

Tine sa...

Å herregud Vedz, hva skal vi gjøre med dette. Nå ble jeg faktisk oppriktig bekymret. Kanskje vi skal få leid inn en person til å passe på tingene hennes.

Ingrid, har du en sånn mappe man kan henge rundt halsen?

ohingrid sa...

nei, men jeg har rumpetask og en uovervinnelig sjarm. Jeg klarer meg. Jeg bor på grønland liksom