søndag 14. juni 2009

Oh. Søndagblues

Det er søndag. Ukens eneste fridag. Jeg vet ikke helt hva jeg forventet ut av akkurat denne søndagen. Men for å si det sånn, om forhåpningene mine var lave, så er de nådd. Veldig lave, that be. Våknet rundt 13.00. Allerede da innså jeg at dagen var ødelagt. Og vurderte litt å aldri stå opp. Jeg sitter ennå i sengen, så vi kan jo si at at tanken førte til handling. Men iallefall. Hva bedre er det å foreta seg? Jeg er jo viggovenneløs.

På finværsdager som dette savner jeg Bergen mest.

Tenkte jeg kunne fortelle litt om hva jeg har gjort de siste ukene. Siden jeg ikke har skrevet om livet mitt, dag etter dag.

1. Jeg har fullført alle eksamene mine.
Dette gikk ikke smertefritt, mye frustrasjon og alkohol for å døyve smertene. Jeg har fått tilbake karakterene fra 2 av eksamene, og begge fikk jeg B på. Jeg er ikke så dum som andre, og innimellom meg selv skal hadet til. Men jeg kan liksom ikke helt være fornøyd ennå. De eksamene som er igjen er de jeg gruer meg mest til å se karakteren på. Men det får heller være. Å være ferdig med andre klasse, betyr også at jeg bare er 12 måneder i fra å forlate Oslo. TAKK OG LOV!

2. Jeg har vært i Beijing.
Det regnet den dagen jeg kom til Beijing. Etter det ble det bare bedre. Jeg vil forresten bare NEVNE at mobilen min var mer aktiv i Kina enn den siste måneden i Oslo. ..Jeg sier ikke at jeg ikke har venner...De tar bare ikke kontakt. Iallefall, koste meg masse, spise kalvetunge eller noe, det smakte godt og Oslo gjør meg nedfor. Noe jeg oppdaget da jeg kom hjem og hadde snakket om Kina i en uke og det ikke var mer å snakke om.

3. Jeg jobber fulltid.
Fulltid betyr mandag til lørdag. Det er ok. Er ikke akkurat som at jeg har så mye annet å foreta meg.

4. Eh. Msn fungerer ikke.
Derfor valgte jeg å blogge litt i stedet.

Vet ikke om dette kan kvalifisere til å være et blogginnlegg engang. Jeg er bare frustrert fordi jeg ikke stod opp før klokken 13.00. Etter å ha stått opp mellom 06.00 og 08.00 hele forrige uke. Jeg er forbanna faktisk. Den ene dagen jeg kan bruke på meg selv. Den velger jeg å sove bort. Jeg er ikke engang så glad i søvn.

2 kommentarer:

Ghost of Goldwater sa...

Jammmmmmmen så BLOGG om Kina, da! Siden til Tine er jo fortsatt "død", fansen er desperate etter oppdateringer!

ohingrid sa...

Just 4 you.
Prøvde å vinkle det mest mulig mot meg selv, tho.