torsdag 28. juli 2011

Kaffe, IFA og snus

KIS!

Så var det Torsdag. Fortsatt ukedag. Fortsatt jobb. Fortsett alene.

Igår etter jobb hadde jeg mange ambisiøse planer. Jeg skulle rydde rommet, vaske klær og støvsuge. Det som faktisk hendte var at jeg rett etter jobb tok en kaffe med Camilla, for å gå hjem, steke pizza og sovne på sengen før jeg hadde ryddet etter meg. Det var koselig, men ikke helt planen min. Også våknet jeg opp til ikke mindre enn tre sms fra Per. En sendt annenhver time, mens jeg sov. Det var søtt, og ikke i overkant som jeg ville ment - dersom meldingene var alle andre enn Per. Med Per liker jeg alt.

Idag derimot! ..Men først skal jeg ta en kaffe med hun ene som jeg bor med. Men så skal jeg gjøre alt på listen min! Den listen er forøvrig imaginær. Jeg skriver ikke lister. Kun på bloggen.

Heisen stod isted på jobb. En fyr stod fast inni, mens en jypling stod utenfor og forsøkte å si beroligende ting. Blant annet sa han;
"Hadde det vært meg ville jeg fått panikk"
"Forsøk å puste normalt"
"Det ser litt ut som om du svetter"

Jeg på min side ringte vaktmesteren og sa; "Nå sitter det en fast i heisen,IGJEN". Heisen stopper ganske ofte, for å si det mildt. Jeg har sluttet å legge merke til når folk sitter fast i den. Så lenge du står inni der får du jo betalt for å kulan. Heisen er uansett av glass, så man kan nyte en bedre utsikt også.

Ingen kommentarer: