onsdag 27. juli 2011

Jobbigt.

Først og fremst. Slitsom helg. Så mange døde. Så mye smerte. Og jeg er en nyhetsjunkie. Jeg har sett bilder av hendelser jeg ikke en gang har forestilt meg tidligere. Jeg har lest historier som jeg fortsatt ønsker at ikke er sant. Jeg er preget. Men livet går videre.

...Det er egentlig det jeg gidder å si om det som hendte i Oslo og på Utøya. Det er ikke det at jeg er ufølsom, jeg er faktisk veldig følsom. Opp og ned i mente, grining, hyling og latter om hverandre. Men jeg vil bare ikke vie det mer tid. Punktum.

Sitter på jobb igjen. Som jeg gjør stortsett alltid når det er ukedag. Og idag er det onsdag. Det betryggende er at jeg er nærmere helg enn noen gang. Lurer på hvordan folk klarer dette livet i lengden. Hvor mandag er helt pyton, og fredag er himmelen. Og helgen er til for å sove lenge. Håper at mitt fremtidige liv er LITT mer givende enn dette. ..Hva ellers studerer jeg for?

Åja, joda. Det ER kjedelig på jobb. Idag sitter jeg alene. Ingen å snakke med. Bortsett fra han fyren med knekte sosiale antenner. Isted måtte han ringe til sjefen min for å dobbelsjekke at han kunne ta med seg en pakke som var kommet til hans avdeling. Gidder faktisk ikke å kommentere hvor mye min autoritet ble neglisjert der. Av en 60 år gammel austist. TAKKFAEN. Neida, han er hyggelig han. ..Så lenge han ikke spytter på autoriteten min.

Ingen kommentarer: