fredag 1. juli 2011

Sommer som ikke er sommer.

Det regner. Det regner mye. Helst hele tiden. Bortsett fra når jeg går tur. Da er det ofte opphold. Vi kan jo bare spekulere i hva som er forårsaket av hva.

Jeg og Drømmemannen(!) holder fortsatt kontakt. Fint, elsker å like en som bor på andre siden av landet. Men det er hyggelig. For all del. Mye hjerter og kliss. Uten at det blir cheezy. Det kan hende at jeg lyver nå, og at det egentlig bare er cheezy all the way. Når jeg sier kontakt så mener jeg selvfølgelig altfor mange timer på telefon, etterfulgt av facebookchatting og sms. AT DET GÅR AN Å SNAKKE SÅ MYE MED EN PERSON! Men han er søt. Usannsynlig søt. Og han synes vi er søte.

Ellers var jeg ute i helgen da. Spena tok kontakt. God of douches. Han er jo ikke det. Han er bare en douche. Og sa: "Er alene hjemme, vet du vil". Som fint kan oversettes til: "Pule? Dama er ute av by'n". Ellers takk, du. Også viste jeg sms-samtalen til alle på by'n. Det resulterte nok i litt konfronteringer, for nå har han slettet meg fra facebook. Hehehehehehehe. Mongisen har såklart åpen facebook, så ingen bekymringer fra min side, for å si det SÅNN. ..Om trangen skulle bli for stor, eller jeg vil følge med på kjærlighetslivet hans. Håper bare ikke han blir singel og fortsetter å sende meldinger. For det orker jeg ikke. Men tror jeg sa greit ifra. ..om jeg ikke sa det, så gjorde jeg iallefall handlinger som beviste at jeg ikke var hypp.

Ellers jobber jeg. Lange dager. Mye morsomt. Mye rart. Mye tid på facebook.

Kort fortalt: Jeg er betatt. Veldig. Og om jeg skal på ferie i år, så blir det til en liten bygd i Telemark. Drøyt. Hadde ikke sett dette for meg for en måned siden.